Search results

  1. J

    EPST SELECTIE

    hij is in het Engels! Alles is heel duidelijk uitgelegd en makkelijk dus het komt vast goed!
  2. J

    EPST SELECTIE

    Oke, dankjewel voor je reactie!
  3. J

    EPST SELECTIE

    Jawel, eigenlijk alleen dat Zwitserland wat kleinschaliger is tov Noorwegen. Ik dacht dat bij OSM in Noorwegen de meeste Nederlanders rondliepen, maar dat is dus niet zo?
  4. J

    EPST SELECTIE

    Hoezo? Ik twijfel tussen Zwitserland of Noorwegen, maar weet niet echt wat de voor- en nadelen zijn van beide scholen.
  5. J

    EPST SELECTIE

    En wat zijn de ervaringen met de 3 verschillende vliegscholen? Je kunt kiezen tussen Griekenland, Noorwegen of Zwitserland namelijk. Weet iemand per school wat de voor- en nadelen zijn?
  6. J

    EPST SELECTIE

    Nog een vraag: heeft er iemand fase 2/3 al gedaan bij EPST? Wat waren de ervaringen daar en hoe verliep het precies?
  7. J

    EPST Fase: 1 (COMPASS - TEST) 2022

    Helaas, balen zeg. Fijn dat je het over een jaar weer opnieuw kunt proberen. Dankjewel en thanks voor je tips!
  8. J

    EPST Fase: 1 (COMPASS - TEST) 2022

    Dag Futurepilot04, Wanneer heb jij fase 2 en 3? Als je hem binnenkort hebt, zou je dan willen laten weten hoe het was en hoe het allemaal precies liep? Ik hoor het wel. Groeten, Jonathan
  9. J

    .

    .
  10. J

    EPST Fase: 1 (COMPASS - TEST) 2022

    Oke, dankjewel. Ga idd ff researchen naar tips en tricks. Succes!
  11. J

    EPST Fase: 1 (COMPASS - TEST) 2022

    Heb je ook nog tips voor fase 2/3? Wil me er zo goed mogelijk op voorbereiden.
  12. J

    EPST Fase: 1 (COMPASS - TEST) 2022

    Oke ga ik dat doen, dankjewel. Mag je bij alles kladpapier gebruiken? En bij het onderdeel taakmanager: Er zijn 2 lampjes die kunnen gaan branden die elk een aparte knop hebben?
  13. J

    EPST Fase: 1 (COMPASS - TEST) 2022

    Dankje voor je uitleg. Top. Ben jij in pak geweest of gewoon in normale kleding? Groeten, Jonathan
  14. J

    EPST SELECTIE

    Dag allemaal, Ik hoop binnenkort naar EPST te gaan voor de compass test. Ik heb al 2 info avonden bezocht en weet inmiddels wat er ongeveer komt. Weten jullie misschien oefensites waar je goed kan oefenen voor de selectie? En zouden jullie aanraden om in pak te gaan of is dat niet nodig? Alle...
Back
Top