Search results

1. maxi

Single Pilot Operations in nabije toekomst?

Ik zag dit voorbij komen en moest meteen aan deze thread denken. https://theaircurrent.com/feed/dispatches/embraer-automated-takeoff-e2-190-195-e2ts/
  2. maxi

Vliegen bij KLM zonder natuurkunde maar met ervaring?

Hoi, sorry ik had er iets te snel overheen gelezen. Ik denk dat je gelijk hebt en ben sinds het starten van deze topic ook begonnen met leren voor mijn staatsexamen natuurkunde.
  3. maxi

Dankjewel, ik ga het even doornemen.
  4. maxi

Ik ben van de week op bezoek geweest bij een vliegschool die meedoet aan de Ryanair mentoured cadet program, ik ga die assessments doen.
  5. maxi

Ja misschien heb je wel gelijk...
  6. maxi

Daarom wil ik liever bij meerdere vliegopleidingen proberen, in plaats van alleen focussen op de kfa
  7. maxi

Ik wil niet een jaar wachten om staatsexamen te doen voor natuurkunde zonder garantie dat ik word toegelaten bij de kfa
  8. maxi

In de vacature van verkeersvlieger van de klm staat dat je een havo diploma met natuurkunde moet hebben. Als ik een aantal jaar bij een andere luchtvaartmaatschappij vlieg, en dan solliciteer bij de klm, Moet ik dan een deelcertificaat voor natuurkunde halen op m'n 30e of kan ik gewoon aan de...
Back