Search results

1. Vincent

Diamond DA20 Katana op EHLE (Lelystad) te koop

Aangezien ik overstap op de DA40, hierbij mijn DA20 participatie te koop. Perfecte kist om je opleiding mee te starten of gewoon goedkoop te vliegen. De participatie is bij de stichting diamond flyers en je kan vervolgens lessen bij Nimbus Air. https://www.nimbusair.nl/index.php/vloot-katana-flyers
  2. Vincent

PPL Ground School theorie lessen - MIT OpenCourseWare

Ik kwam het zojuist tegen op youtube en het ziet er uit als een zeer leerzame (gratis) course voor aspirant piloten. Alle topics van PPL theorie worden doorgenomen. https://ocw.mit.edu/courses/aeronautics-and-astronautics/16-687-private-pilot-ground-school-january-iap-2019/...
  3. Vincent

Airwork, a new course

Bedankt voor het rapporteren allemaal. Ik heb maatregelen genomen maar soms lijken deze nog niet genoeg. De volgende stap zou zijn om aanmeldingen handmatig goed te keuren. Dat neem ik nog in overweging.
  4. Vincent

Airwork, a new course

Ik zag het, de spammers komen blijkbaar uit Rusland. Dat is in ieder geval te weren. Verder ga ik kijken of PM's pas mogelijk zijn als je enkele posts hebt gemaakt op het forum.
  5. Vincent

Airwork, a new course

Even een mail naar 7600 gebruikers blijkt toch lastig. Ik moet dit elders doen want de hostingpartij staat dit niet toe. Maar het staat nog op de agenda! Inmiddels staat er ook weer nieuws op de voorpagina!
  6. Vincent

Airwork, a new course

Ja gezien, en ook verwijderd. Het valt nog mee tov hoe het was bij de oude versie. Dit lijkt dus een handmatig opgezette spamaccount. Als het erger wordt dan neem ik maatregelen en voeg ik een captcha (controle vraag) toe aan de registratie.
  7. Vincent

Airwork, a new course

Een mail om iedereen weer te attenderen lijkt me inderdaad een goed idee. Ga ik doen.
  8. Vincent

Airwork, a new course

ah, fijn dat je even kon kijken. Ik weet, het heeft veel te lang geduurd. Dat heeft allerlei redenen. Maar het belangrijkste is, dat het forum er weer staat. En nu in een moderner jasje.
  9. Vincent

Airwork, a new course

airwork nu op xenforo!
  10. Vincent

Microsoft Flight Simulator

Zijn er meer mensen die hier naar uit kijken? Ik vind het er persoonlijk waanzinnig uit zien en ik kan niet wachten om wat vluchtjes in verre oorden te maken. 18 augustus is het te proberen (beta).
  11. Vincent

Airwork, a new course

Je ziet deze knop wel voor de titel op het forum staan.
  12. Vincent

Even een klein test topic.

Test
  13. Vincent

Airwork, a new course

Hi allemaal, Na Diana's mooie afscheidspost nu aan mij de beurt om wat duidelijkheid te verschaffen over de toekomst (van Airwork that is). Even kort over mij. Mijn naam is Vincent en ik woon met mijn gezin in het mooie Overijssel. Ik ben werkzaam als freelance IT-er. Vliegen is iets waar ik...