Search results

1. N2024

Engelandvluchtje 2024

Leuk dat je hebt gelezen 😀. Ik hoop inderdaad dat we het volgend jaar weer over kunnen doen. Wellicht weer `s naar Headcorn.
  2. N2024

Garnalenkroketten op Oostende (EBOS) zijn top.

Nee. Ik krijg ook wel `s een rekening. Maar dan meer van bezoek aan Rotterdam.
  3. N2024

Garnalenkroketten op Oostende (EBOS) zijn top.

Ik kom eigenlijk vaak op EBOS. Is een van mijn favoriete velden. Ze hebben er ook oesters. Dat vind ik wel lekker eigenlijk.
  4. N2024

PPL halen

Succes!
  5. N2024

Engelandvluchtje 2024

Ik heb daar om eerlijk te zijn geen ervaring mee. Ik heb alleen persoonlijk graag genoeg brandstof bij. Ik ben me er van bewust dat ik daardoor vaak teveel mee neem maar dat neem ik maar voor lief. Bij verhuurvliegtuigen heb je inderdaad met andere mensen en andere meningen te maken.
  6. N2024

Engelandvluchtje 2024

Als tank altijd vol is dan is w&b ook makkelijk. Meter is dan ook niet echt nodig. Heb altijd wel meer als uur reserve.
  7. N2024

Engelandvluchtje 2024

Brandstofmetertje an-sich vertrouw ik niet. Hij klopt alleen als hij helemaal leeg is denk ik. Vlieg daarom bijna altijd vol.
  8. N2024

Wispelturige markt

Gekke wereld. KLM schijnt ook weer allerlei projecten op hold te hebben gezet.
  9. N2024

Engelandvluchtje 2024

Leuk je verslag te lezen @berggeit!
  10. N2024

Engelandvluchtje 2024

WOW! 12 vliegtuigen zou geweldig zijn! Sprak de controller van Oostende na de vlucht met 6 en die gaf aan toen dat hij niet voorbereid was op een vlucht van zes (hij noemde het een zwerm). Met 12 wordt het echt helemaal geweldig! Dan zal ik ze wel van te voren verwittigen hoor.
  11. N2024

Engelandvluchtje 2024

Bedankt voor je deelname Berggeit! In 2011 is het gelukt om de Airwork Engelandvlucht met 6 vliegtuigen tegelijk te doen. Zou leuk zijn om daar nog eens te overheen te gaan. Heb hier wat tekst en foto`s staan van vluchtje van gisteren.
  12. N2024

Engelandvluchtje 2024

Houd er rekening mee dat Dutch Mil je niet hoort in omgeving van Breskens (boven Westerschelde zeg maar).
  13. N2024

Engelandvluchtje 2024

KONAN heb ik inderdaad ook vaker gedaan. Is niet zo heel veel verschil inderdaad. Heel overzichtelijk inderdaad. London info is trouwens niet persé nodig hé in class G airspace. Ze zien je niet en doen feitelijk ook niet zo veel voor je. Ze gebruiken geen radar en geven daarom alleen basic...
  14. N2024

Engelandvluchtje 2024

Had je inderdaad ook al gebeld over de GENDEC site. Over de route ook nog even contact gehad. Ik heb zelf de voorkeur om intersectie VABIK aan te houden. Dat is immers mid-channel. Dus grofweg EHMZ-VABIK (mid-channel)-coasting in @ deal - brighton/marina - EGKA. Had al wat screenshots geappt...
  15. N2024

Engelandvluchtje 2024

O ja. Na invullen GENDEC krijg je een code die je weer door moet geven bij je vliegplan.
  16. N2024

Engelandvluchtje 2024

Hier linkje naar GENDEC site. Je kunt nu al je gegevens invullen (incl. woonadres etc) maar aub niet eerder dan 48 uur van te voren sturen. Boete voor te vroeg invullen van GAR of vergeten woonadres is maximaal 10.000 pond. En; ID kaart is niet ok. Alleen paspoort.
  17. N2024

Engelandvluchtje 2024

Hopen op mooi weer inderdaad. Hier nog het linkje voor de GAR: https://www.submit-general-aviation-report.service.gov.uk/home
  18. N2024

Engelandvluchtje 2024

Komt voor elkaar. Maar dan moeten we wel eerst gegaan zijn hé. Het is nog niet zo ver 🛫
  19. N2024

Engelandvluchtje 2024

Nou tot gauw dan maar Berggeit!
  20. N2024

NVFR

Leuk om te lezen zo! Geniet er van. De weg er heen is soms leuker als de bestemming hé.
Back