Search results

1. N2024

Engelandvluchtje 2024

Leuk dat je hebt gelezen 😀. Ik hoop inderdaad dat we het volgend jaar weer over kunnen doen. Wellicht weer `s naar Headcorn.
  2. N2024

Garnalenkroketten op Oostende (EBOS) zijn top.

Nee. Ik krijg ook wel `s een rekening. Maar dan meer van bezoek aan Rotterdam.
  3. N2024

Garnalenkroketten op Oostende (EBOS) zijn top.

Ik kom eigenlijk vaak op EBOS. Is een van mijn favoriete velden. Ze hebben er ook oesters. Dat vind ik wel lekker eigenlijk.
  4. N2024

PPL halen

Succes!
  5. N2024

Engelandvluchtje 2024

Ik heb daar om eerlijk te zijn geen ervaring mee. Ik heb alleen persoonlijk graag genoeg brandstof bij. Ik ben me er van bewust dat ik daardoor vaak teveel mee neem maar dat neem ik maar voor lief. Bij verhuurvliegtuigen heb je inderdaad met andere mensen en andere meningen te maken.
  6. N2024

Engelandvluchtje 2024

Als tank altijd vol is dan is w&b ook makkelijk. Meter is dan ook niet echt nodig. Heb altijd wel meer als uur reserve.
  7. N2024

Engelandvluchtje 2024

Brandstofmetertje an-sich vertrouw ik niet. Hij klopt alleen als hij helemaal leeg is denk ik. Vlieg daarom bijna altijd vol.
  8. N2024

Wispelturige markt

Gekke wereld. KLM schijnt ook weer allerlei projecten op hold te hebben gezet.
  9. N2024

Engelandvluchtje 2024

Leuk je verslag te lezen @berggeit!
  10. N2024

Engelandvluchtje 2024

WOW! 12 vliegtuigen zou geweldig zijn! Sprak de controller van Oostende na de vlucht met 6 en die gaf aan toen dat hij niet voorbereid was op een vlucht van zes (hij noemde het een zwerm). Met 12 wordt het echt helemaal geweldig! Dan zal ik ze wel van te voren verwittigen hoor.
  11. N2024

Engelandvluchtje 2024

Bedankt voor je deelname Berggeit! In 2011 is het gelukt om de Airwork Engelandvlucht met 6 vliegtuigen tegelijk te doen. Zou leuk zijn om daar nog eens te overheen te gaan. Heb hier wat tekst en foto`s staan van vluchtje van gisteren.
  12. N2024

Engelandvluchtje 2024