Dutchbird-757
Reaction score
10

Profile posts Postings About

  • Ik ben altijd wat voorzichtig met informatie via het internet vrijgeven. Maar denk dat het kwartje nu wel is gevallen. Nogmaals welkom. Ik zit bij flydubai Flight Ops. Herinner je nog OPT en Weight and Balance tijdens een van de eerste dagen dat je in dubai was? Is alweer een tijdje geleden.

    In ieder geval, goed om je hier op het forum te zien. Ik ben niet zo actief met posten maar lees zo af en toe hier mee.
    See you!
    21 april? Dan moet ik je toch kennen aangezien er niet zo veel nederlanders hier zitten. initialen J.E toevallig?
    Hoi!
    Ik was laatst in een Engelse uithoek, Southampton genaamd, in een bed and breakfast en daar zag ik jou naam in het gastenboek....klein wereldje. Ik was daar ook voor de FZ selectie, zonder succes helaas. Jij bent daar wel binnen? Gefeliciteerd en ik hoop dat het je bevalt! Ik vond de selectie bagger (superkort computer testje en een groepsopdracht, toen mochten 6 van de 10 alweer naar huis) en heb het idee dat ze alleen Engelsen zoeken aangezien de 4 flybe gasten mochten blijven. Anyway, ik ga het denk ik nog een keer proberen over een paar maandjes. Ik zit nu 1,5 jaar in Ryanair en het is ok maar zoek meer financiele zekerheid voor mijn gezin.
    Heb jij tips/hints/trics voor deze selectie? Wat zoeken ze? Misschien was ik te assertief met de groepsopdracht nml. Nouwja alle info is welkom!
    Heel veel succes en plezier in Dubai!

    groeten!

    Stefan Ton
    Hello!
    Zag dat je graag een questionaire van de A320 wilde hebben? Ik heb de lijst van vragen die je bij Lufthansa Flight Training standaard krijgt. Beetje slecht; als je deze uit je hoofd leert, haal je 100%, want het is exact dezelfde lijst.
    Groetjes,

    Arthur
    Dutchbird,

    Ik heb ondertussen de selecetie procedure van BA doorgenomen en heb een goed overzicht mbt de procedure. Mocht er nog aanvulling van jouw kant hierop zijn dan stel ik dit erg op prijs. MvG. Slobby
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top