D
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Hoi ralph,

    Je moet es proberen via confair want heel wat mensen hebben via hen een uitnodiging gekregen. Ikzelf heb me al reeds in 2011 op de site van wizz geregistreerd en op regelmatige basis geupdatet. Enof ik geinteresseerd ben. Ik wacht nu op een contact omtrent de startdatum. Alleen heb ik wat nog wat vragen want de presentatie ging me iets te snel. Fijn te horen dat je toch jezelf wat actief kunt houden in de vliegwereld. Volhouden zou ik zeggen, ooit komt die ene dag. Ik heb vroeger ook 3 jaar moeten zoeken voor ik mn eerste baan had.
    Succes.
    Beste Dassault,

    Ben benieuwd hoeveel mensen al contact met je gezocht hebben over wizzair. Ikzelf ben 2,5 jaar gelden afgestudeerd van de KLM flight academy. Op dit moment vlieg ik af en toe een privé charter maar ik ben nog steeds desperate op zoek naar een job als FO. Wizzair is op dit moment de enige mogelijkheid om zonder typerating te beginnen bij een airliner. Als ik jou was zal ik deze mogelijkheid met beide handen aangrijpen.. Mag ik vragen via welke weg je bij wizzair bent binnengekomen? Ik ben serieus geïnteresseerd naar je contacten.

    Alvast bedankt,

    Ralph Karstens
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top