Nosig
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Beste Nosig,

    ik ben opzoek naar een nieuwe digitale camera en in het topic "post hier je mooie pics" zag ik een aantal mooie platen voorbij komen van je. Ik heb het hele topic (29 pagina's) doorgespit om te zoeken of ik kan zien wat voor camera je voor de laatste paar foto's gebruikt. De eerste een canon en daarna een Lumix, mijn vraag is : de laatste paar foto's zoals post nr 1033,1044(Boven bagdad, erg gave ook) en 1151(Noorderlicht boven Baffin Island) welke camera zijn die meegemaakt?

    grtz,
    Voyager
    G
    Hoi Emile,

    Ook hier duik ik dan weer op.

    Groet,

    Bert
    Hey Nosig
    Hopelijk heb je mijn reactie gezien nav hetgeen je me berichtte in het Topic nav JP.
    Weet dat ik je inbreng in allerlei topics zeer waardeer!
    En eh... beterschap met de breuken!
    G
    Hey Nosig,

    Mijn naam is Mandela en ik heb een aantal vragen mits u die wilt beantwoorden voor me ik eh.. heb de mavo afgerond en doe nu de havo ik ben 19 jaar en ben dus pas op me 21ste klaar ik las iets vaags over dat 21+ers zoieso een afgerond hbo opleiding moeten hebben zouden ze bij een vliegmaatschappij willen aan kloppen zoiets las ik op pilootworden.nl maar kan best zijn dat ik het helemaal verkeerd gelezen heb weet u daar mischien wat meer over ?
    He Nosig,

    U heeft vaker op mijn vragen een goed en uitgebreid antwoord gegeven dus bij deze heb ik er nog éen:

    Ik ben nu nog 15 jaar en doe HAVO 4 N&T met NL&T en Frans, ik heb het pakket helemaal gericht op het beste voor de KLS, sinds 2 jaar weet ik dat ik voor 100% wil gaan voor het, naar mijn mening, leukste beroep ter wereld. Op 29 November word ik 16 en ik krijg als cadeau voor mijn verjaardag een jaarlidmaatschap bij de ZHVC (Zuid-Hollandse Vlieg Club). Is dit goed voor je levenservaring voor later bij bijvoorbeeld de KLS? Ik wil hier graag meer info over of het bijvoorbeeld een goed plus punt is of dergelijke.

    alvast heel erg bedankt!

    adios!
    Hi NOSIG,

    Vliegende jurist gaf mij de tip om jou even te mailen. Ik ben namelijk opzoek naar een vliegschool (binnen of buitenland) waar ik voor een leuk bedrag mijn PPL kan halen. Hij kwam met KLM aeroclub als aanbeveling. Kun jij mij hier iets meer over vertellen? Wat kost het ongeveer etc?
    Groetjes van een newbie!

    Pat
    Ik heb nog een vlieger nodig de 15 en/of 16 aug retour EHLE-EBDT. Intresse? Ik heb je ook een sms gestuurd!

    Groetjes!

    juliet wiskey
    Hoi Emiel oftewel Mr KLM aeroclub:)!

    Heb jij zin om met n paar man;

    -eind augustus met een paar man naar de Zoersel Fly Inn en Antwerpen/Ursul te gaan x country?
    -12-13 september met club mensen naar de Texel Fly Inn. Overnachten op het veld.

    Heb wat paxen, en die willen pro rata betalen maar zoek nog een of twee vliegers om mee te gaan (met gehuurde kist vanaf bv Hilversum of, je raad het al, Lelystad vanaf de KLM aeroclub)

    PM me even als je het leuk vind, en stuur ook even je normale E mail adres!

    Groetjes Juliet Wiskey (van Oostwold, dorinth borrels etc)
    G
    Hee Nosig, die in for safety interesseert mij ook wel.

    Groeten,
    Talsma.
    he kerel nou dat word niks ik zit nu met familie in een huisie bij apeldoorn en kom morgenavond weer thuis.dan moet ik maandag avond pushbacken en dinsdag 04.30am vliegen naar turkije.dus dat word niks.fijn weekend tot spreeks
    Bedankt kerel, heb het eea aangepast. Gefeliciteerd met je command trouwens. Kom je weleens in Manchester? Misschien leuk om effe een biertje of kop koffie te doen als je in de buurt bent?
    Hoi Emile, wat een verhaal zeg van die 737.

    Weet je wat mij een beetje verontrust, is de naam die wij hebben bij de buitenwereld. Heel veel mensen zijn negatief over KLM-vliegers in zijn algemeen.

    Ik moet ze daarin soms wel gelijk geven. Het aanname-beleid van de afgelopen jaren heeft veel kwaad bloed gezet en ik geef ze daarin ook geen ongelijk.

    Ook het rucksichtloos invoeren van de BOP. Ik denk dat wij eens bij ons zelf moeten kijken of wij niet te ver zijn doorgeschoten daarin.

    Wat is jouw mening hierover?

    Ik heb begrepen dat de KLM de teugels weer strakker wil aantrekken. Zo krijgen we de derde type-recurrent terug en worden op linechecks weer vragen gesteld. Een profcheck-enroute dus. KLM schijnt bang te zijn voor reputatieschafe en ik geef ze geen ongelijk.

    Afijn, hier alles goed. Ben bezig met de omscholing naar Martinair en dat bevalt prima.

    Groeten.

    Andrew
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top