P
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Hey Pascal, ja ben er doorheen. Moest vorige week maandag naar Dublin om de check te doen. Omdat ik uit Afrika moest komen en het erg druk heb met mijn huidige werkgever kon ik niet zomaar vertrekken. Wel erg tof van CJ dat ze een dag hebben uit getrokken helemaal voor mij alleen, ze hadden ook aangegeven dat ik de laatste was om de sim te doen. De check was wel lastig en ging erg gehaast, de captain was wat laat en moest weer ergens anders heen dus ik kreeg maar 30 min de tijd om mijzelf in te lezen, thank god voor Bravokilo en zijn tips ;)

    Anyway, ze hebben aangegeven dat CJ deze week een mail stuurt naar alle succesvolle kandidaten waarin ze een geschatte startdatum gaan geven. De chiefpilot heeft mij wel verteld dat ze pas over een aantal maanden willen starten, jij wat meer gehoord?? Iig ben verschrikkelijk blij dat ik door ben en lijkt me vet om da andere mensen in de pool te ontmoeten.

    Spreek je snel,

    Ian Gielisse
    Sorry dat ik wat laat reageer, was voor mijn profcheck in the US. Ik heb niet lang geleden een uitnodiging gehad en moet mij nu gaan inlezen ;) Wel erg lastig aangezien ze me nu zo'n kleine 80 uur pm indelen op het rooster, veel vliegen en weinig tijd om alle ATPL boeken uit de kast te trekken...
    Ben nu vooral Ace pilot interview aant lezen en wat algemene ops IFR regels etc. Ik zag in je reactie op het forum dat je al het gesprek hebt gehad, en hoe is het bevallen, nog veel onverwachte vragen gehad oid? Je gaat btw naar DUB voor de Avro neem ik aan? Wel een toffe kist, ik weet niet zeker maar volgens mij stond in mijn eerste mailtjes met CJ / VLM duidelijk dat het voor mij om de F50 ging. We zullen wel zien. Anyway, laat maar weten hoe je sim verloopt. Erg gaaf iig, ben erg blij iig dat ik op gesprek mag komen :D
    Hallo, ik ben ook door de eerste ronde en wacht op een uitnodiging. Ik heb alleen nog geen mail gekregen voor interview. Wanneer had je jouw mail gehad?
    Je zei 8-9 okt? Dat is wel erg vroeg, Ik hoop dat ik een latere datum zal krijgen i.v.m mijn huidige baan en reistijd (moet uit Afrika komen). Anyway, mooi om te horen dat je een datum hebt! Misschien zie ik je daar :)
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top