Z
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Beste Zandbakpiloot.
    Aller eerst mijn felicitaties dat je bent aangenomen
    bij de KLM. Ten tweede, what the fuxk, belachelijk wat er gaande is
    Met het verkrijgen van je Docs.
    Ik durf het bijna niet meer te vragen na het leden van dit forum.
    Maar heb je mischien nog tips voor me. Ik ben uitgenodigd voor de grading volgende week, en de Psycho de week erna.
    Over de grading 0.0 info gekregen 😅
    Grtz Roxy
    Ha kerel,

    Zag je bericht mbt VGB.
    Mijn vriendin is afgelopen jaar ook van EK naar KLM gegaan, als cabin weliswaar. Uiteindelijk heeft ze in Mei 2017 te horen gekregen dat ze mocht beginnen, na haar notice period bij EK heeft ze eind Juni alle papieren bij KLM ingeleverd, in augustus kwam KLM erachter dat er iets mis is gegaan met de aanvraag en hebben ze het nog eens ingediend. Na maanden van wachten en op en neer bellen is in maart 2018 pas bericht uit de UAE gekomen dat het allemaal in orde was. Ze kon toen wel 3 weken later al beginnen bij KLM.
    Volgens anderen duur het meestal rond de 4/5 maanden.

    Je kunt inderdaad in UAE zelf een bewijs aanvragen/kopen, echter is dit niet geldig voor dit onderzoek. We hebben dit meerdere malen nagevraagd bij de Marechaussee en Ministerie van Buitenlandse zaken.

    Dat het zo lang bij haar heeft moeten duren wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo lang hoeft te duren!, meer voor de beeldvorming.

    Succes bij KLM!

    Paul
    Hi ZBP,

    Nee, de uitnodiging is helaas (nog) niet binnen. Heb je nog iets kunnen vinden? Wanneer ben je aan de beurt?

    Mijn achtergrond is Martinair Flight Academy, werkzaam bij Condor op de 757 en 767 en rond de 3k aan uurtjes.

    Alvast succes,

    Stephan
    Hi Zandbakpiloot,

    Gefeliciteerd ten eerste met je uitnodiging voor de selectie bij KLM. Heb je nog het e.e.a. kunnen vinden om je voor te bereiden?

    Groet,

    Stephan
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top