Recent content by Yunnie

  1. Y

    Selectie

    Beste airworkers, binnenkort heb ik mijn nass test. Wou even vragen wat voor wiskundige en natuurkundige vragen ik kan verwachten tijdens de test. Ik heb gelezen dat je magnetisme krijgt . Maar zou graag meer details willen horen. Mvg, Yuniie
  2. Y

    Studieschuld + Hypotheek

    Beste Airworkers. Zoals iedereen weet rond je je opleiding APTL af met een forse schuld aan de bank. Mijn vraag is : Zou je na zo'n enorme schuld aan de bank nog een hypotheek kunnen aanvragen ? Mvg Yunnie
  3. Y

    Help me aub met natuurkunde

    ik weet dat dit hier niet hoort maar ik kom hier echt niet uit :S.. Vraag1 : Een vader trekt een sleetje , waarop zijn zoon zit en waarvan de totale massa 50kg bedraagt, vanuit stilstand in 0.50 s tot een snelheid van 1.5 m/s . De beweging is eenparig versneld. Het touw waarmee de vader aan de...
  4. Y

    Botbreuken , Kneuzingen

    Hallo beste mensen ,, Wat ik graag zou willen weten = Heb je een kans dat je wordt afgekeurd voor f-16 piloot , ALs je eerdere Botbreukingen of kneuzingen hebt opgelopen of maak dat niet uit ? [Ribbreuk of kneuzing etc] Alvast bedankt , MVG yuniko:biertje:
  5. Y

    Kans , F-16 Piloot

    Ik heb mijn diploma vliegtuigonderhoudstechniek mechanica gehaald ,, niveau 4 Met Engels , Wiskunde , nederlands etc ... Hoe groot is de kans dat ik word aangenomen in de luchtmacht als vlieger ?,,
  6. Y

    Kan ik nu solliciteren

    Hallo beste mensen , Ik heb nu eindelijk mijn mbo niveau 4 diploma [Vliegtuigonderhoudstechniek mechanica] En in de luchtmacht.nl staat dat ik nu kan solliciteren voor Vlieger .. Zal ik nu gaan solliciteren of zal ik doorstromen naar het hbo ? ,, Ik zou het fijn vinden als jullie me een...
Back
Top