Recent content by whitelabel

  1. W

    Zoekende naar G/OE/IE sep toestel

    Dank jullie wel! Goed om na al die jaren weer terug te zijn. Ik ga verder op jacht! N reg wellicht ook een optie!
  2. W

    Zoekende naar G/OE/IE sep toestel

    Beste collega vliegers, Ik wil graag mijn SEP weer current maken. Door een medisch issue kan ik enkel op G/OE/IE geregistreerde toestellen vliegen. Weet iemand of er ergens in Nederland SEP toestellen te huur zijn met deze registratie? Dank voor jullie medewerking. WL
  3. W

    HV GRO-RTM

    Zo ben ik de enige die zich afvraagt wat er gisteren met die transavia vanuit Girona is gebeurd? Misschien insiders met meer info?
  4. W

    Lost comms

    Wellicht dat iemand mij kan helpen bij deze. Enroute krijgen we lost comm. Gaan uit van std proc. We doen wat we moeten doen (sq, 7 min etc) Vliegen op FL380 wat crz level is volgens fl.plan. We komen dus op FL380 bij onze fix aan en gaan de hold in. Op exp app time gaan we zakken en we worden...
  5. W

    IFR Vliegplan

    Dames/Heren, Even een quick question. Ik wil binnenkort een IFR vluchtje EHLE --> EHGG maken voor een aantal approaches. Ik heb niet de intentie om op groningen te landen. Gewoon een go-around en weer terug naar Lelystad. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het best kan filen? Moet ik GG...
  6. W

    Oude PPL theorie examens

    Beste mensen, Ik heb een verzoek en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zou graag in het bezit willen komen van oude PPL theorie examens. Ik weet dat er het e.e.a. aan vragen in de online database staan maar daar zitten nogal dubieuze gevallen tussen en bijlage ontbreken. Misschien dat...
  7. W

    Portugal NLS?? crash

    http://www.earthtimes.org/articles/show/285895,two-dutch-student-pilots-and-instructor-killed-in-portuguese-crash.html Sad news! Sterkte aan de nabestaanden.
  8. W

    FI RATING

    Beste, Ik moet dit eigenlijk in beroepsforum posten maar daar kom ik nog niet in. Banen binnen de grote luchtvaar zijn er momenteel niet en daarom ik wil graag mijn FI rating gaan halen. Door al dat gemekker met AOC's kom je zelfs in de kleine luchtvaart niet ver meer met een CPL, tenzij je...
  9. W

    Theorie

    Binnenkort wil ik aan de ATPL theorie gaan beginnen maar welke is naar jullie naar jullie inziens de beste? (structuur, begeleiding, kwaliteit etc). Welke instantie preferen de maatschappijen? NLS SKYJOB ORBIT Of adviseren jullie een integrated opleiding? Ik hoor zoveel verschillende verhalen...
  10. W

    Kosten

    Ik zit er aan te denken om een bottlang aan te schaffen maar ik zie dat er verschillende varianten leverbaar zijn. Je schaft eenmalig een kit aan maar wat dat zijn dan de jaarlijkse revision kosten? Bedankt, whitelabel
  11. W

    vraag

    Beste mensen, Ik ben op zoek naar de AIS/AIP van Duitsland. Weet iemand deze (het liefst online) te vinden? Mvg
  12. W

    stressbestendig??

    ben benieuwd of jullie allemaal zo reageren als er iets niet wil opstarten :D . zie filmpje: http://www.break.com/movies/angry_german_kid_with_subtitles.html greetz
  13. W

    MPA

    Als ik het goed had begrepen dan moet het 330 uur ME MPA zijn toch? Wanneer spreek je nu precies van een MPA? zwaarder dan een bep. gewicht? Wat is een slimme manier om aan deze uren (als schoolverlater) te komen? Thanks, white
  14. W

    afgebroken start polar 747

    Heren vliegers, Op weg naar huis zag ik gisteren op 36L een Polar 747 aan het ''eind'' van de baan staan. Deze was volgens mij in de ankers gegaan, omdat er denk ik iets niet helemaal ok was. misschien weet iemand meer?? Greetz
  15. W

    landingsgelden PPL

    Beste mensen, Ik vroeg me af of er ergens in nederland (of in de buurt) velden zijn waar je geen landingsgelden hoeft te betalen? Dit knaagt toch wel een beetje want dit bedrag kan vaak behoorlijk oplopen als je touch and go's aan het oefenen bent. Ik hoor dat je in de US op de grootste velden...
Back
Top