Recent content by Wezzel

  1. W

    TREX verzekeren

    deleted
  2. W

    Betalen CO2-uitstoot..

    deleted
  3. W

    CTC ATP holding pool

    hoi Ik kan gaan deelnemen aan het CTC ATP gebeuren maar vraag me af hoe vol de holding pool momenteel is en of er uberhaupt nog mensen uit de pool de laatste maanden ergens geplaatst zijn... Ben tenslotte niet van plan om een typerating te gaan doen en vervolgens nog 2 jaar thuis op de bank te...
  4. W

    CAE en Air Asia,Lion Air of Indigo

    hoihoi, Zijn er enkele mensen hier die via CAE hebben gesolliciteerd bij Air Asia, Lion Air of Indigo? Zit al een paar maanden te wachten op uberhaupt iets van antwoord maar t schiet niet echt op zo....
  5. W

    huren in Belgie of Duitsland!

    Heeft iemand van jullie misschien tips betreffende het huren van een (europees geregisteerde) single engine (152,172, arrow etc) kist in Belgie en/of Duitsland? Ben zelf woonzaam in het zuiden van het land en wil graag een kistje huren maar heb geen zin om eerst uren in de auto te zitten! thnx
  6. W

    767-400ER vs 787 family

    hey! na een beetje vergelijken op de Boeing site vraag ik me af waarom bedrijven überhaupt nog een 767-400ER zouden bestellen als je net zo goed voor de 787-3,787-8 of 787-9 kunt gaan? Bij vergelijk in MTOW, aantal PAX, Cargo Volume en max Range is de 787 reeks in alle opzichten beter...
  7. W

    upgrade naar captain

    Ryanair geeft op haar website aan dat f/o's na een jaar of 3 baas kunnen worden op de 73. Als ik het goed begrijp bedoelen ze hier dan ook mensen mee die ab-initio beginnen.. Omdat 3 jaar vrij kort is wil ik vragen of er mensen zijn die dit uit eigen ervaring kunnen bevestigen. Uiteraard ook...
  8. W

    500 uurs eis op tui website

    Hey! Even een kort maar kracht vraagje.. Hoe zit het nu ECHT met die 500 uurs aanname eis voor de functie van fo bij Arkefly Heb namelijk verschillende keren gehoord dat er regelmatig mensen "ab-initio" worden aangenomen.. groetjes!
  9. W

    Belastingaangifte

    Hey! Ik ben november vorig jaar begonnen met mijn opleiding maar heb al die tijd ervoor gewoon gewerkt. Ik moet dus aangifte gaan doen over 2007. Weten jullie misschien welke kosten van de opleiding precies allemaal aftrekbaar zijn? Studiekosten zijn bekend, maar hoe zit het met de kosten van...
  10. W

    Ryanair-ceo: mogelijk 'perfect storm' voor luchtvaart

    Onderstaand stukje gevonden op rtl nieuws.. Als de reactie op de hoge olieprijzen zo zal zijn als hier aangegeven wordt, wat zou dit dan kunnen betekenen voor de "groei" van de commerciële luchtvaart de komende jaren? Hiermee bedoel ik dan ook de vraag naar nieuwe piloten en cabincrew.:rt...
  11. W

    Salary Arkefly

    Hey!! Zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn en hier even de salarisopbouw en schalen (als die er zijn) posten? Vind Arkefly namelijk een erg leuke club met potentie! en zou hier dus graag gaan werken! :grijns: Ben alleen een beetje geschrokken van het startsalaris.. Ben daarom dus...
  12. W

    LAX based

    Hey! Ik wil graag weten welke airlines LAX based zijn.. kan iemand me dit vertellen? alvast bedankt
  13. W

    Direct werken na je opleiding?

    Hoi, Ik wil gaan starten met de opleiding bij Stella. Nu wil ik graag weten hoe ik in de markt kan gaan liggen zodra ik de opleiding met succes hebt afgesloten. De meeste maatschappijen zoeken mensen met een bepaald aantal uren en het liefst ook een type-rating. Een type-rating heb je...
Back
Top