Recent content by vizion88

  1. V

    Gezocht: Getailleerde overhemden

    Beste airworkers, Tijdens mijn opleiding loop ik elke dag in een uniform. Ik ben hiervoor op zoek naar getailleerde overhemden (voor heren). Ik kwam op de site van A Cut Above uit (link). Bestaat er ook een dergelijke leverancier in Nederland? Op dit moment lopen wij namelijk in 'iets' te wijde...
  2. V

    Motorrijden icm lening Friesland Bank

    Dag mede-airworkers, Gisteren ben ik langs de bank, de Friesland Bank, geweest voor een informerend gesprek. Daarin is aan de orde gekomen dat ik ook graag wil motorrijden. Geen probleem volgens de bank medewerker. Na ons gesprek heb ik een map met informatie meegekregen. In die map zit een...
  3. V

    Novemberklas

    Dag allen, Een tijd terug ben ik goedgekeurd voor de opleiding aan de DFA. Zijn er hier wellicht al klasgenoten te vinden voor de klas van november? Ben benieuwd :) :kerst:
  4. V

    Overzicht vliegmedische keuringen

    Dag allen, Na mijn goedkeuring voor de DFA ben ik op zoek naar een goede vliegmedische keuring, die ook nog eens niet te duur uitvalt. Hiervoor heb ik eens rondgekeken en ben tot de volgende resultaten gekomen. Wellicht interessant voor mede lezers en piloten in spé :) Overzicht Keuring...
  5. V

    EHGG live op internetstream

    Beste leden, Ik kon geen betere plek vinden voor mijn vraag, dus vandaar dat ik hem hier stel. Ik ben op zoek naar een online stream van de toren van Eelde. Op ATCBox stond een link, echter is die onbruikbaar(error melding). Kan iemand mij helpen? Thnx in advance!:radar:
  6. V

    Vliegmedische keuring

    Dag airworkers, Ik ben nog niet zo lang actief op deze site en nu al heb ik een vraag ;) Voor de selectie van de DFA moet uiteraard ook een medische keuring plaatsvinden. Ik heb ze gemaild over een voorkeur, maar nog niets mogen ontvangen. Na enig research(lees googlen) kwam ik op...
Back
Top