Recent content by V1Rotate

  1. V1Rotate

    Euro Pilot Center

    Ja dat klopt.. Jezus.. Gelukkig geen grijze haren gekregen door de vooral financiele stress en die muts waar ik mee getrouwd was. AIDS > Aviation Induced Divorce Syndrome ;) . haha.
  2. V1Rotate

    Euro Pilot Center

    Afhankelijk van je levenssituatie. Heb je een knappe vooropleiding met verdienmogelijkheden zou ik naast mijn normale werk mijn vliegopleiding doen. Kom je van school met geen of veel minder schulden. En als je je modulaire opleiding goed planned, bij een goede school, dan is het helemaal niet...
  3. V1Rotate

    Euro Pilot Center

    Optie 1 zou moeten zijn: - Luchtmacht of een aan Airline verbonden Opleiding. Kan MPL, zijn wanneer dit aan een Airline verbonden is met goede reputatie, Transavia bijvoorbeeld of een KLM. Evt. Duitsland EFA, Intercockpit, RWL. Optie 2: - Modulair, evt. USA FAA met conversie EASA. PPL bij een...
  4. V1Rotate

    Periode na het afstuderen

    Ik ken een paar gasten die op KLS zaten en nu niet werkzaam zijn bij KLM. Echter wil je je kans vergroten om KLM aan de bak te komen, dan is het zeker een aanrader om KLS te doen. En of EPST. Ik ken ook gasten die voor selectie mochten komen voor KLM die zelf Modulaire opleiding hadden...
  5. V1Rotate

    Single Pilot Operations in nabije toekomst?

    Ja en eens weer teruggaan naar de basis, het bouwen van GOEDE betrouwbare kisten die niet uit elkaar vallen. Interessante discussie wel, maar ik denk dat het nog vele jaren gaat duren. Een Tesla kan nog niet eens Autonoom rijden zonder te crashen, laat staan een vliegtuig. De Fatality rate...
  6. V1Rotate

    Meer problemen voor Boeing?

    Vooral de -300. Wat een Kist 🀩.
  7. V1Rotate

    Meer problemen voor Boeing?

    Ja zeer begrijpelijk dat je gelukkig bent in de Airbus. Nu ken ik ook een hoop gasten die Airbus gevlogen hebben en blij zijn weer terug op de Boeing te vliegen, maar zoals gezegd. Ik kan mij voorstellen dat je gelukkig kan zijn met je Office in de 320. De gehele ergonomie van Airbus 320Fam...
  8. V1Rotate

    Meer problemen voor Boeing?

    Ik ben een Die Hard Boeing man, maar om heel eerlijk te zijn, sinds 1999 is het een grote puinhoop. De laatste goede Boeings zijn de 737-300/400/500's en eerste 777's. Daarna is het gewoon best wel slecht gesteld met de kwaliteit. Alle focus op winst en shareholders en cutting corners om kosten...
  9. V1Rotate

    Horloge aanschaf advies gevraagd

    Deze heb ik. Super fijn klokske. Rolex Air King.
  10. V1Rotate

    Totalen en Bijzonderheden 2023 βœˆοΈπŸŽ…πŸŽ„πŸŽ‡

    Van harte gefeliciteerd net je eerste baan. Ik wens je vele happy landings in 2024 πŸ˜„πŸ‘βœˆοΈ
  11. V1Rotate

    Totalen en Bijzonderheden 2023 βœˆοΈπŸŽ…πŸŽ„πŸŽ‡

    Gefeliciteerd wederom met je Upgrade πŸ˜„πŸ‘βœˆοΈ
  12. V1Rotate

    Totalen en Bijzonderheden 2023 βœˆοΈπŸŽ…πŸŽ„πŸŽ‡

    Prima jaartje. Niet te hard gewerkt, behalve tijdens je Go Arounds 🀩✈️. 0 AOG,s... ja jullie hebben een goede Mx in house. Daar wordt op niets gespaard 🀩✈️.
  13. V1Rotate

    Totalen en Bijzonderheden 2023 βœˆοΈπŸŽ…πŸŽ„πŸŽ‡

    Welcome back Kliko πŸ˜ƒβœˆοΈ. Ook lekker bezig geweest zie ik πŸ€©πŸŽ†. Wij hebben ook een paar ex Cathays bij onsπŸ˜ƒ. Wat je zegt. Lifestyle is wel belangrijk. Nu in ieder geval dichterbij huis ✈️. Happy landings in 2024 🀩✈️.
  14. V1Rotate

    Totalen en Bijzonderheden 2023 βœˆοΈπŸŽ…πŸŽ„πŸŽ‡

    Dat is indrukwekkend. Daar is mijn jaar nog erg rustig bij πŸ˜„. En vreselijk te lezen dat er grove fouten zijn gemaakt bij je vader πŸ˜ͺ. Natuurlijk hebben artsen het wel eens mis. Het zijn ook mensen, maar dit is meteen met slechte gevolgen. Desalnietemin hoop ik dat de behandelingen dusdanig...
  15. V1Rotate

    Totalen en Bijzonderheden 2023 βœˆοΈπŸŽ…πŸŽ„πŸŽ‡

    Heel veel sterkte gezondheid in 2024. Dat jullie beide sterk hierdoor komen en dat haar behandelingen goed aanslaan en gezond verklaard mag worden en jij uiteraard weer volle Medical. ✈️✈️✈️
Back
Top