Recent content by Updraft

  1. Updraft

    Economische groei USA!

    http://www.nytimes.com/2010/01/30/business/economy/30econ.html Gezien de USA steeds economisch voorloopt, mogen we eindelijk zeggen dat er licht aan het einde van de tunnel is. It was about time!
  2. Updraft

    JAA CPL IR ME -> FAA CPL IR ME

    Kan iemand info verschaffen mbt het omzetten van een JAA CPL IR ME naar een FAA CPL IR ME? Concrete procedure en eventuele kosten? Thanks in advance!
  3. Updraft

    Europese economie klimt uit dal van recessie

    Eindelijk zijn de eerste positieve tekenen van herstel ook bevestigd door cijfers. De Europese economie is dit kwartaal met 0.2% gegroeid na een periode van recessie. In de Eurozone waren de cijfers nog beter, +0.4%. Goed om te horen dat we traag maar gestaag weer groei krijgen. De periode van...
  4. Updraft

    Leveringen Ryanair

    Misschien een vraagje dat makkelijk te beantwoorden is (maar kon geen sluitend antwoord vinden via google). Hoe zit het de komende 2 jaar met de levering van toestellen bij Ryanair, en worden er ook verkocht? Thanks in advance
  5. Updraft

    Vraagje mbt AOC

    Ben niet 100% thuis in alles mbt AOC's, dus bij deze... Als ik op niet-continue basis (dus af en toe) iemand wil vervoeren in een kist die ik huur. Mag dat in feite? Mag ik als Commercial pilot, mensen vervoeren in een gehuurde kist. Het is me gewoon niet duidelijk of je als CPL houder mensen...
Back
Top