Recent content by Tolly

  1. Tolly

    KLM FA selectie

    Hi, Het is geen baanzekerheid die je krijgt, maar vanwege de financiële regeling is KLM er wel alles aan gelegen om je zo snel mogelijk aan de bak te krijgen. Daarbij hebben ze de KLM sollicitatie nu naar het selectieproces gehaald en als je die dus haalt hoef je (zoals het nu gaat) geen...
  2. Tolly

    KLM FA selectie

    Beste Airworkers, Al een tijdje geleden, maar beter laat dan nooit. Mede dankzij jullie hulp ben ik aangenomen bij de KLM Flight Academy en gaat mijn levenslange droom in vervulling! Via deze weg wil ik jullie dan ook allemaal heel erg bedanken! Nogmaals bedankt en hopelijk tot in de lucht...
  3. Tolly

    KLM FA selectie

    Hi allemaal, Excuses voor de verlate reactie, maar ik was met vakantie! @Koning Lucht Dank voor je uitgebreide antwoord! Qua medical maak ik mij geen zorgen, enige punt van zorg was mijn kleurenblindheid. Hier heb ik bij KLM zelf de lantaarn test af laten nemen met een positief resultaat...
  4. Tolly

    KLM FA selectie

    Dank voor de reacties! @Jakub , je kan een anomaloscoop doen of de lantaarntest. Ik heb de lantaarntest gedaan via KLM medical @Europe-American, ja klopt wat je zegt, alleen ik heb en met de KLS en met een aantal piloten gesproken en die gaven aan dan het als het goed is niet zo'n probleem is...
  5. Tolly

    KLM FA selectie

    Beste leden, Momenteel ben ik 30 jaar en ben ik opgeleid tot psycholoog en heb nu 5.5 jaar gewerkt in het bedrijfsleven. Toen ik jong was dacht ik altijd dat ik geen piloot kon worden door mijn kleurenblindheid en ben ik wat anders gaan studeren. Bij mij is de droom van het vliegen bij KLM...
Back
Top