Recent content by Supergrover

  1. Supergrover

    Gelijkstelling?

    Kan iemand mij helpen aan info over het volgende? Ik heb een ATPL en ik wil graag motorzweven of ultralight vliegen. Zo'n 10 jaar geleden is mijn single eng rating verlopen en ook mijn zweefvliegbewijs. Wat moet ik doen om te mogen motorzweven of ultralight te vliegen? Alvast bedankt! Groeten...
  2. Supergrover

    Capt 50 - coco

    Ben benieuwd hoe het mijn oud collega's bevalt op hun nieuwe functie! Mij igg goed! Groeten Supergrover...
  3. Supergrover

    737 vacatures dicht bij huis

    Uit de Aerointernational van juli: Vacatures Capt/Co bij Bremenfly Standplaats Berlijn of CGN/DUS Geldige typerating 737-300 tot 900 Min uren 5000 Capt / 1500 Co Je moet wel Duits spreken en Engels level 4 EU nationaliteit en onbegrenst paspoort www.bremenfly.com Succes! Groeten Supergrover...
  4. Supergrover

    Piloten en dochters

    Dit gaat niet om de dochter van je collega of baas, maar om je eigen kinderen. Al heel vaak heb ik gehoord dat piloten meestal een dochter krijgen als eerste kind. Er bestaan ook verschillende theorieen over, maar er valt weinig over te vinden op het net. Het lijkt me leuk om te weten of dit...
  5. Supergrover

    Vacatures 737/767 typerated capt/co

    In de nieuwe AeroInternational van April staat een advertentie van Safi Airways. Zij zoeken TYPERATED 737 en 767 Captains en Co's. Wie wil: careers@safiairways.aero Succes! Groeten Supergrover...
  6. Supergrover

    Zo, hebben we deze alvast gehad voor 2009...

    Santa Claus, like all pilots, gets regular visits from the Federal Aviation Administration, and it was shortly before Christmas when the FAA examiner arrived. In preparation, Santa had the elves wash the sled and bathe all the reindeer. Santa got his logbook out and made sure all his paperwork...
Back
Top