Recent content by sodaclub112

  1. S

    Te koop participatie Aquila A210 @ Lelystad

    Nu te koop participatie voor een Aquila A210 in Lelystad. PM bij intresse.
  2. S

    Gevraagd: ATPL boeken

    Hallo, Ik zoek een setje ATPL boeken oxford 6e druk, wie heeft deze nog liggen voor 375 euro? Met vriendelijke groet,
  3. S

    Te huur: Noodzender PLB personal locator beacon

    Dit kleine gele appartaatje kan uw leven redden als u ergens ter wereld in een noodsitiuatie komt te zitten. De zender zend signalen uit naar speciale Cospas-Sarsat satalieten en naar GPS satalieten door een internationale organisatie. Deze worden 24 uur per dag over de hele wereld bewaakt door...
  4. S

    Aviation films

    Hallo, Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die nog film titels kennen die met vliegtuigen, piloten of iets dergelijks te maken hebben. Ik begin de lijst maar met wat titels die ik al gevonden heb. Top Gun The Right stuff Always Airplane Air America Airforce one Tora Tora Amelia The Aviator...
  5. S

    Beginners guide naar het PPL

    Hallo, Even voorstellen, ik heb voor een vriend deze beginners guide into aviation geschreven. Hij wil het in de USA halen dus daar ligt de focus op. Imiddels ga ik in september naar de USA maar toen ik 9 maanden geleden begon om een actieplan op te stellen moest ik erg veel zoekwerk doen en...
  6. S

    Politiek en GA

    Hallo allemaal, Wat is een goede politieke partij om op te stemmen als er alleen naar het GA beleid word gekeken? Ik ben best wel nieuwsgierigheid hoe deze vork in de steel steekt. Als geen enkele partij iets interesseert dan zal dit draadje wel snel afgelopen zijn maar goed dat is ook niet...
  7. S

    Waarom wil je piloot worden?

    Hallo allemaal, Ik zou graag willen weten wat de redenen zijn waarom je piloot wil worden. Op dit draadje dus GEEN veroordelingen of reden waarom jeGEEN zou piloot worden. Graag ook aangeven of je een PPL of een ATPL wil.
  8. S

    Nacht vliegen

    Hallo allemaal, Ik krijg uit de UK de krant "flight training magazine" Daarin stond dat vanaf 12 september (als zij de EASA FCL gaan doorvoeren) ook 's nachts VFR gevolgen mag worden. Komt dit in Nederland ook aangezien dit nu door de EASA Europeesch geregeld gaat worden? hieronder een...
  9. S

    Nieuwe radio frequentie seperatie 8.33 mHz

    Hallo allemaal, Ik ga straks mijn PPL training beginnen en wil een mobiele radio aan gaan schaffen om de ATIS thuis uit te luisteren en om de draagbare radio als backup te gebruiken in het geval de radio van het vliegtuig niet wil werken. Nu heb ik op een aantal sites gelezen dat rond 2018 de...
Back
Top