Recent content by SMJP

  1. SMJP

    Cursus VFR RT & LPE

    Geachte forumleden (PPL’ers), Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn mbt het behalen van de VFR RT - aantekening op jullie brevet en het afleggen van het LPE examen …. ??? Gráág hoor ik jullie persoonlijke verhalen/ervaringen en website/links van aanbieders van zulke cursussen/examens...
  2. SMJP

    Vacature : Martinair/KLM Cargo First Officer B747 Full Freighter

    Beste Airworker’s, Zojuist op de website van de KLM de volgende vacature : https://careers.klm.com/KLM/job/Schiphol-Centrum-First-Officer-B747-Full-Freighter/784729802/ Mvg, 👨🏽‍✈️🇸🇷✈️SMJP
  3. SMJP

    Wat is de “beste” volgorde om de PPL theorie/examens te doorlopen ? (En waarom)

    @Vincent : Kerel hartelijk dank voor jouw bijdrage aan mijn post ! Uiteraard heb ik nog een aantal vragen voor jou , om te beginnen je zegt dat jij de PPL theorie via Orbit Groundschool hebt gedaan dit is tevens ook gelijk een vraag aan het adres van @berggeit gebruikt Orbit groundschool voor...
  4. SMJP

    Wat is de “beste” volgorde om de PPL theorie/examens te doorlopen ? (En waarom)

    Geachte forumleden, Ik vroeg mij af púúr uit nieuwsgierigheid wat jullie persoonlijk de beste volgorde vinden om de 9 PPL theorievakken te doorlopen ? (En waarom) * * * * * * * * * Mvg, SMJP
  5. SMJP

    CPL Preparation Program (Mallorca)

    @SFO2403 : Aangezien wij dezelfde leeftijd hebben (getrouwd + een dochtertje van 2,5 jaar ) heb ik heláás (pindakaas) het afgelopen jaar sinds dat ik begonnen ben met de PPL(A) vertraging opgelopen met de opleiding + het feit dat ik de PPL theorie enigszins heb onderschat, persoonlijk vind ik...
  6. SMJP

    CPL Preparation Program (Mallorca)

    @SFO2403 : Ben jij niet toevallig Shaddy Fouad ? Vroeger waren wij allebei actief lid van “ATCBOX” ( zalig Captain Daan de Meester (Transavia) ) Ik zelf ben toevallig ook verleden jaar rond deze tijd (September 2022) begonnen met de PPL(A) opleiding. Ik zelf ken bovenstaande organisatie...
  7. SMJP

    Lessen (verslag)

    @berggeit : Kerel van harte gefeliciteerd ten eerste 🤝. Ten tweede hoe heb jij de Austro examens ervaren ( Easy , Gemiddeld of toch best wel Moeilijk ) …. ? Last but not least zoals gezegd ben ik verleden jaar op 30 augustus 2022 begonnen in Spanje bij een zéér gerenommeerde “ATO” die ook de...
  8. SMJP

    KLM neemt weer vliegers aan

    @Koning Lucht : Kerel check aub (Regio Forum - Nederland-KLM) onder KLM gaat open voor piloten buiten eigen organisatie ;)
  9. SMJP

    Lessen (verslag)

    @berggeit ……. ???
  10. SMJP

    Lessen (verslag)

    @berggeit : Kerel vertel eens hoe is het je vergaan vandaag in Arnhem bij Orbit met de Austro examens …. ?
  11. SMJP

    Lessen (verslag)

    @berggeit : Kerel alvast veel succes voor aanstaande vrijdag ! Tevens hartelijk bedankt voor de uitgebreide respons op mijn vraag. Last but not least : Ik neem aan dat jij de Austro examens gaat afleggen vrijdag bij Orbit in Arnhem …. ? En welk lesmateriaal gebruik jij eigenlijk voor de PPL...
  12. SMJP

    Lessen (verslag)

    @berggeit : Wanneer ben jij van plan de theorie examens af te leggen …. ??? Jij bent WO opgeleid wat vindt jij persoonlijk van de PPL theorie ( makkelijk, gemiddeld of toch wel pittig) ??? Gegroet, Mede PPL’er in opleiding SMJP
  13. SMJP

    De modulaire route - berggeit stelt zich voor

    @berggeit : Wat gááf dat ook jij begonnen bent aan jouw PPL (A) vliegopleiding. Ik zelf ben ook verleden jaar Augustus 2022 begonnen met mijn PPL(A) bij een gerenommeerde Spaanse “ATO” heláás zit ik nog in mijn theorie fase. Bij deze ATO moet je eerst de theorie fase hebben afgesloten alvorens...
  14. SMJP

    Gezocht oude boeken van uitgeverij Diana Wolters

    Beste Forumleden, Heeft er toevallig iemand van jullie nog die oude boeken van uitgeverij Diana Wolters : - Hoe word ik piloot .... ? - Waarom zouden wij met ù de lucht ingaan ? Bij voorbaat dank ! SMJP
  15. SMJP

    Gezocht oude opname in de cockpit van KLM 747 naar Suriname

    Beste forumleden, Misschien heeft er nog iemand van jullie die opname vanuit de cockpit van de KLM Boeing 747 naar Suriname (2004) .....? Groet, SMJP
Back
Top