Recent content by Silvos

  1. Silvos

    Geldigheid ATPL brevet

    Mijn excuses als een soortgelijk topic al bestaat, heb het niet kunnen vinden met de zoekoptie. Zoals allen wel duidelijk is op het forum is niet iedereen gelijk verzekerd van een baan na afronding van zijn/haar opleiding. Nu had ik een keer meegekregen dat je X aantal uren per jaar moeten...
  2. Silvos

    Grimmige sfeer op het forum?

    Beste Piloten, Leerlingpiloten en andere geintresseerden, Ik surf regelmatig rond op dit forum zonder echt vaak een reactie te posten. Ik lees zo eens wat topics door etc. proberende een weg te vinden tussen alle wirwar door naar een gelukkig toekomst als piloot. Los van deze persoonlijke...
  3. Silvos

    Piloot worden in combinatie met een Syndroom

    Beste (leerling)-piloten en vliegenthousiasten, Ik wil graag piloot worden en ben op dit moment bezig aan mijn laatste jaar havo. Ik heb veel dingen bedacht en uitgedacht maar een ding zit me dwars. Ik heb namelijk het syndroom van Asperger (een aan autisme verwante hersenafwijking, meer...
  4. Silvos

    Stage

    Misschien een beetje vreemde request, maar ik zit nu op de havo en ik moet voor het vak maatschappijleer een dag stage lopen. Uiteraard wil ik graag iets doen wat met vliegen te maken heeft allleen zitten de meeste bedrijven en vliegvelden niet te wachten op een havo student die slechts 1 dag...
Back
Top