Recent content by Sil Paul

  1. S

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Ja het lijkt mij ook dat we het aankomende week zullen horen, er zit namelijk best veel spoed achter het hele programma.
  2. S

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Heb jij ondertussen al uitslag? Ik heb hem vorige week zaterdag gemaakt en heb nog geen uitslag.
  3. S

    Voorbereiding VCT-1/2

    Ik was destijds zeventien, heb toevallig vandaag precies een jaar geleden VCT2 gemaakt.
  4. S

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Ik ga hem toevallig morgen maken, heb jij hem al gemaakt? Wat te verwachten?
  5. S

    Voorbereiding VCT-1/2

    Het is niet de bedoeling dat er gecorrespondeerd wordt over de VCT2. Enige wat ik wel kan zeggen, is dat er nog geen gesprek plaats vindt met een psycholoog, dat is later pas. Wat betreft de uitslag, een kleine maand. Ik ga nog een keer solliciteren over een tijdje, ben van mening dat ik nu nog...
  6. S

    Voorbereiding VCT-1/2

    Ik heb vorig jaar VCT1 gehaald, ik werd na een aantal weken telefonisch benaderd door het CML. VCT2 had ik helaas (net) niet gehaald. Maar kan zijn dat dit niet klopt, maar zo als ik het begreep mag je VCT1 blijven doen totdat je hem haalt.
  7. S

    Voorbereiding VCT-1/2

    Heb je het gehaald?
  8. S

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Gefeliciteerd! Nog tips voor mensen die zich aangemeld hebben, en dus het hele traject nog moeten doen?
  9. S

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Is van de week opengegaan, hij sluit op 4 februari a.s. https://jobs.transavia.com/nl-NL/mpl-opleiding/
Back
Top