Recent content by SFO2403

  1. S

    CPL Preparation Program (Mallorca)

    Helder. Dankjewel voor je reactie! Die suggestie kwam ik op PPRuNe ook al een aantal keer tegen. Ik neem aan in verband met het financiële voordeel t.o.v. Nederland? Heeft Polen wat dat betreft wel een andere naam dan Spanje? Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Niet is op voorhand een...
  2. S

    CPL Preparation Program (Mallorca)

    Dank voor je reactie, wordt zeer gewaardeerd. Je hebt ook wel aardig wat terechte punten, vandaar ook mijn vraag of er mensen zijn die hun brevet wel in Spanje hebben gehaald. Zo lees ik bijvoorbeeld ook e.e.a. over de club in Jerez (FlyInSpain). Die zijn redelijk positief, maar er zijn maar...
  3. S

    CPL Preparation Program (Mallorca)

    Hey SMJP, Toevallig wel 😄. Dat was een hele mooie tijd, waaraan ik nog vaak met weemoed aan terug denk. De serie ken ik inderdaad, maar zoals gezegd kom ik met mijn kwalificaties (en het ontbreken van de mogelijkheid om te stoppen met werken, mijn vrouw blijft ook graag nog even in een huis...
  4. S

    CPL Preparation Program (Mallorca)

    Beste forumleden, Ik lees al een tijdje (als niet-lid) mee in verband met het feit dat ook ik (nog steeds heel erg) geïnteresseerd ben om vlieger te worden. Ik weet dat er al tal van dit soort threads zijn, maar deze specifieke vraag (die komt eraan hoor, nog een ogenblikje... :D) ben ik nog...
Back
Top