Recent content by Savio

  1. Savio

    Gezocht: Ervaringsdeskundigen

    Wederom; het is niet onbetaald en er wordt niks aan verdiend. Prima dat je kritisch bent op media en platforms. Dat moet zeker in deze tijd, maar transparantie in de markt en een makkelijkere weg voor nieuwe collega's van ons misgunnen we toch niets. Het zijn toch de platforms die dit bezorgen...
  2. Savio

    Gezocht: Ervaringsdeskundigen

    Jammer, dit soort sarcasme leidt ertoe dat een forum/instituut als Airwork leeggelopen is. Om het volledig te maken, de bovenstaande opmerking was oprecht een gemiste kans. Het is namelijk zeker wel betaald, maar je wil de juiste mensen hebben, die echt iets willen delen, dus dat niet voorop...
  3. Savio

    Gezocht: Ervaringsdeskundigen

    Vraag of aanname. Wat belangrijk is dat mensen zoveel mogelijk informatie krijgen. Ik kan me herinneren dat je zelf een lange weg hebt afgelegd, 5 jaar thuis gezeten, afgewezen bij diverse instituten. Mooie ingang om te schrijven en inspiratie voor veel mensen ;)
  4. Savio

    Gezocht: Ervaringsdeskundigen

    Hallo iedereen! We zijn op zoek naar ervaringsdeskundigen (piloten, studentpiloten of mensen die een opleiding gaan volgen nog) die het leuk vinden om verhalen en video's te delen. De mensen die het leuk vinden om regelmatig te schrijven, krijgen ook korting op pilot supplies. We willen graag...
  5. Savio

    Buitenlandse piloten

    Ik ben er gewoon ooit doorheen gekomen. Gaat niet om je achtergrond, maar hoe je jezelf ziet en profileert. Maar, ik snap je (terechte) punt. Tegenwoordig verandert er ook veel meer; vroeger was de boardroom wit en oud en dat geldt ook voor de linkerstoel van sommige maatschappijen, maar die...
  6. Savio

    Gezocht: Bose A20 (BT) of Lightspeed (Delta) Zulu 3

    Er staat er eentje op Marktplaats. Ik kan je echter aanraden om hem gewoon nieuw te kopen bij de Pilotshop.
  7. Savio

    Gezocht: Bose A20 met BT

    Bedankt voor de reacties mannen. Deze mag verder gesloten worden!
  8. Savio

    Gezocht: Bose A20 met BT

    Heeft iemand nog een mooie liggen voor uiteraard een leuke prijs?
Back
Top