Recent content by r3n3gad3

  1. r3n3gad3

    Europese maatschappijen met N kisten?

    Hoi, Ik vraag me af welke luchtvaart maatschappijen in Europa met N toestellen vliegen? Zou iemand mij een website kunnen geven waar dit op staat? Bedankt! :D
  2. r3n3gad3

    CPL in Canada

    Ik heb verscheidene topics over het behalen van bevretten in Canada gelezen. Voor mij schijnt dit ideaal te zijn m.b.t. mijn ogen (gezien een canadese medical niet veel voorstelt). Wel wil ik graag even wat zekerheid hierover, vooral van de personen die dit traject al gevolgd hebben. Is de...
  3. r3n3gad3

    van FAA switchen naar JAA

    Ik heb op verscheidene forums de afgelopen weken gelezen dat het mogelijk is om een FAA medical om te zetten in een JAA medical. Hier opperden een aantal dat je dan in de herkeuringsregels valt.... Ik heb hier mijn twijfels bij. Klopt het dat je alleen aan de herkeuringseisen moet voldoen als...
  4. r3n3gad3

    Met FAA of Klasse 2 JAR toch commercieel piloot worden?

    Hallo allemaal! Na het lezen van het "eerst zoeken dan vragen" topic heb ik contact opgenomen met Aviation Medical. Zij vertelde mij dat het voor mij alleen mogelijk is om een Klasse 2 keuring te doorstaan omdat ik met mijn ogen niet voldoe aan de eisen voor een Klasse 1 keuring. Hiernaast...
Back
Top