Recent content by Poeyo

  1. P

    2e studie naast KLM FA

    Hi Rabia, Bij de OU bepaal je zelf je studie tempo door een X aantal vakken te volgen per blok. Je mag zelf bepalen hoe veel vakken je per blok volgt, hoe meer je er volgt des te sneller kan je je bachelor afronden. Bij het volgen van de vakken is geen vaste tentamen datum ter afsluiting van...
  2. P

    KLM neemt weer vliegers aan

    Ja, tot en met 2026 ongeveer 200 geplande aannames per jaar. Alles onder voorbehoud uiteraard.
  3. P

    2e studie naast KLM FA

    Hi Faiy, Ik heb tijdens mijn opleiding aan de KFA deeltijd een bachelor gevolgd aan de Open Universiteit (OU). Dit was goed te doen, omdat je bij de OU erg flexibel bent in het volgen van vakken en alles zelf kan plannen. Ik plande dan ook alles om de vliegopleiding heen en de vliegopleiding...
  4. P

    Lessen (verslag)

    Leuk om je ervaringen te lezen Berggeit!
  5. P

    Tussenjaar baan in de luchtvaart

    Opgedane werkervaring bij KLM tijdens de selectie aan de KLMFA geeft je niet per se een voordeel ten opzichte van andere kandidaten. Wel leer je het bedrijf beter kennen waardoor je makkelijker argumenten zou kunnen opvoeren waarom je voor KLM zou willen werken, mocht je deze vraag...
  6. P

    Gezocht oude opname in de cockpit van KLM 747 naar Suriname

    Oud filmpje van Surinam Airways met ex-KLM vliegers op Boeing 747 Classic. Weet niet zeker of je deze bedoelt, maar leuk filmpje van een enthousiast geïnteresseerd jongetje.
  7. P

    Filmpje: ''Reverser Failure After Gusty Landing''

    Als je goed kijkt zie je op het moment dat de captain de reverse thrust wil inschakelen, hij met zijn pols de linker throttle lever een klein tikje geeft waardoor die niet helemaal op idle staat. Volgens mij kan als gevolg van een throttle lever die niet op idle staat, geen reverse thrust worden...
  8. P

    MCC gezocht

    https://klmflightacademy.nl/flight-simulator-training/possibilities/ Geen ervaring mee, weet alleen dat KLMFA sinds kort TR en MCC aanbiedt voor vliegers buiten de organisatie.
  9. P

    Gezocht: Bose A20 Aviation Headset

    Goedemorgen, Ik ben opzoek naar een tweedehands Bose A20 aviation headset. Mocht hier iemand zijn die deze wil verkopen, stuur me gerust een berichtje, ik kom graag met je in contact!
Back
Top