Recent content by Pilot17

  1. P

    Class 1 afgekeurd door kleurenblind

    Hi allen, een tijdje verder nu. Ik heb dus opnieuw een medische keuring gedaan bij een ander medisch centrum en daar ben ik geslaagd voor de Ishihara test en de anomaloscoop die ik moest doen van het medisch centrum vanwege mijn eerste afgekeurde keuring, en dus ben ik fit. Echter wil de...
  2. P

    Class 1 afgekeurd door kleurenblind

    Dus als ik het goed begrijp krijg ik bij goedkeuring van de 2de medische keuring een medical 1, ook al ligt er al een afgekeurde medische keuring bij het ILenT? En, stel dat ik niet aangeef dat ik al eerder een medische keuring heb gehad, wat dan?
  3. P

    Class 1 afgekeurd door kleurenblind

    Hi PPP, Ja het klopt dat het de ishihara test is. Stel dat ik de volgende keuring wel haal, dan liggen er 2 keuringen bij het ILenT. 1 is afgekeurd en de andere goed gekeurd. Hoe gaat dit process dan verder?
  4. P

    Class 1 afgekeurd door kleurenblind

    Hi allemaal, ik heb onlangs mijn medical 1 gedaan en daar is geconstateerd dat ik een vorm van kleurenblindheid had en heb dus niet mijn class 1 mogen ontvangen. Ik heb in Brussel verder onderzoek gedaan naar mijn kleurenblindheid en alhoewel ik de Ishihara test daar wel helemaal goed had ben...
Back
Top