Recent content by Phoenix_X

  1. Phoenix_X

    Wat vinden we van de nieuwe kaart?

    Een goed idee van Great Balls of Fire, eens kijken wat de meningen nou zijn. Ik heb gekozen voor de mogelijkheid meerdere opties te kiezen zodat we kunnen zien wat wel/niet werkt.
  2. Phoenix_X

    Database error bij zoeken

    Hoi Diana, Sinds gisteren (11-11-2009) werkt de zoekfunctie niet meer op de site. Dit geldt voor de algemene zoekfunctie en voor de "Nieuwe berichten" functie. De foutmelding (IE8 en FireFox 3.5):
  3. Phoenix_X

    Da's nog eens blind vliegen!

    Van Nu.nl: Zou hij echt helemaal katsblind zijn geworden? Dan is het wel strak om nog puur op gevoel te vliegen. Seat of the pants stuff! :)
  4. Phoenix_X

    Contactgegevens banken voor lening

    Hallo allemaal! Na de vele threads over "welke lening heb jij" en "waar zal ik naar overstappen" dacht ik dat het misschien handig zou zijn om een feitenlijstje van banken te hebben. Dit zodat iedereen in één keer een bank kan aanschijven. Wat ik zoek is dan ook van verschillende banken: Naam...
  5. Phoenix_X

    ATR72 in brand op München

    Van Fok!: Een video is hier te zien: http://www.spiegel.de/video/video-35047.html Die voordeur is nog best hoog vind ik! Kan me voorstellen dat mensen daar even twijfelen (afhankelijk van de hoeveelheid vuur natuurlijk).
  6. Phoenix_X

    737 zelfbouw simulator

    Ik kan me herinneren dat er lang geleden een link op Airwork stond naar de site van iemand die zelf een FS-based 737 sim in elkaar had gezet en deze verhuurde voor een redelijk bedrag. Als ik het me goed herinner was 't ergens in Flevoland maar daar kan ik naast zitten. Weet iemand toevallig...
  7. Phoenix_X

    Class-1 medical levertijd in NL

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik in NL een medical deed. Ik ben van plan mijn Class-1 te vernieuwen, maar ik NL zit er altijd wat tijd tussen de test en het op de deurmat vallen van het papiertje. Kan iemand mij een indicatie geven van hoe lang dit ongeveer duurt? Ik moet namelijk...
  8. Phoenix_X

    Phuket air stopt ermee

    http://frontpage.fok.nl/nieuws/57347 Tja, het had natuurlijk *niets* met zijn management te maken? :D
Back
Top