Recent content by PH-JOB

  1. PH-JOB

    Werken op Eindhoven Airport

    Beste mensen, Zojuist een nieuwe vacature gepost op www.luchtvaart.org Platform medewerker (30 uur per week, contract 4 jaar)
  2. PH-JOB

    A1/S1(E106) en Certificate of Residence

    Beste mensen, Voor de mensen die het nog niet weten: - Om de belasting alleen maar in NL te moeten betalen (ook als je LTD in Ierland hebt) moet je bij de NL Belastingdienst de "Woonplaatsverklaring" (Certificate of Residence) aanvragen, je stuurt een e-mail naar...
  3. PH-JOB

    Belastingadviseur in NL - wie?

    Beste mensen, Ik ben op zoek naar een goede belastingadviseur/accountant in Nederland die de constructie van RYR vliegers kent en de zakken tusssen de Nederlandse en Ierse bealstingdienst goed kan regelen. Wie hebben jullie en wie zouden jullie aanraden? Cheers!:yeehaa:
  4. PH-JOB

    Emirates - Rooster?

    Er zijn veel verhalen over Emirates en het/de rooster. Kan iemand mijn vertellen hoe zit het/de rooster er uit en hoe vaak je naar NL kan/mag gaan? :confused: Alvast bedankt
  5. PH-JOB

    Goudzoekers Ryanair

    http://player.omroep.nl/?aflID=11565553&start=00:00:00 :kerst: Enjoy In deze aflevering aandacht voor het geheim van het 'Ryanair-verdienmodel'. De luchtvaartmaatschappij Ryanair weet al jaren als prijsvechter te overleven en forse winsten te boeken, ondanks de spotgoedkope tickets. De...
  6. PH-JOB

    Certificate of Good Conduct - VOG RYR

    Hallo allemaal, Ik moet voor RYR een VOG hebben (Criminal Record Check). Nu kun je bij de gemeente een VOG aanvraagformulier invullen maar deze moet ook nog door de werkgever ingevoeld worden. Gevraagd bij RYR maar ze hebben dit nog nooit gezien 8-/. Het probleem is dat t aanvraagformulier ook...
  7. PH-JOB

    Nieuwe contract - Belasting in Ierland

    Hallo allemaal, Ik heb zojuist mijn Ryanair contract binnen. Ik moet belasting gaan betalen in Ierland. Nu moet ik van BRK een "Limited Company" uitzoeken die mij gaat betalen en de zaken met de belasting in Ieralnd gaat regelen. Ik heb 5 keuzes: - McNamara and Associates - CXC Consultants...
  8. PH-JOB

    East Midlands travel?

    Jongens, hoe gaan jullie vanuit NL het beste/snelste naar East Midlands? Dank voor jullie advies, Gr.
  9. PH-JOB

    Vliegtuig(en) Dealer

    Beste Airworkers, Ik vroeg me al tijdje af wat je in NL moet hebben en/of doen om vliegtuig(en) dealer te worden. Heb je daarvoor een opslagplaats nodig, licence? Weet iemand hoe dat allemaal werk?:o Stel je wil Cessna’s importeren en verkopen in Nederland. Hoe kun je vanuit niets beginnen...
  10. PH-JOB

    Vliegen bij de luchtmacht op C-130, KDC-10 of C-17?

    Dag allemaal, Weet iemand of het mogelijk is om na je ATPL studie (KLS, NLS, Stella, EPST) naar de Luchtmacht te gaan om daar Transport Vltg te gaan vliegen, en wat eventueel de vervolgtraject daarvan is? Ik ken namelijk iemand die na de NLS bij de Luchtmacht, voor de F-60 vlieger, aangenomen...
Back
Top