Recent content by PH-JAA

  1. P

    Pensioen opbouw buiten Europa

    Ik ben op zoek naar hulp voor het uitzoeken/kiezen voor een pensioen spaarplan/ pensioen opbouw. Ik kon er op het forum niet heel veel over vinden (voornamelijk info/hulp). Ik heb er zelf bar weinig verstand helaas. Op het moment ben ik werkzaam buiten Europa als contractor, ik zal dus zelf...
  2. P

    Norwegian air shuttle

    Hallo allemaal, Zijn er mensen aktief die voor Norwegian werken? Ik kon voorzover nog niet echt iets vinden op het forum. Ik mag volgende week op de koffie en zou graag wat meer insider info krijgen hoe/wat/waar natuurlijk. Maar ook misschien wat acurate salaris cijfers etc. Graag via PM...
  3. P

    SAA Kisten grounded?

    Ik las op internet (oa facebook de vervlogen droom) dat SAA kisten grounded zijn ivm het niet betalen brandstof. Of het niet kunnen betalen van. Is er iemand die hier meer info over zou kunnen verschaffen. En dan relevante info. Niet van horen zeggen en van het "i told you so" gehalte. Gezien...
  4. P

    Gezocht: NL CRJ examinator

    Geachte mensen, Ik ben op zoek naar een CRJ examinator voor mijn profcheck/ATPL check deze zomer (het liefst laatste week augustus). Mocht er iemand zijn die mij kan helpen (of iemand kent) graag een PM. Bij voorbaat dank Mvg PH-JAA
  5. P

    Mijn eerste baan, een apart verhaal

    Na een kleine 2 uur in de sportschool en een flinke douche zit ik weer in mijn hotelkamer te bedenken wat ik nu weer is zal gaan doen. Het is de zoveelste layover en de stad,eilanden etc. hebben we ondertussen wel gezien. Op facebook zie ik het artikel in de Volkskrant voorbij komen over de...
  6. P

    Wizzair

    Beste mensen, Ik ben uitgenodigd door Wizzair om langs te komen bij 1 van hun recruitment events. Zijn er mensen die mij kunnen helpen met info hoe het er aan toe gaat en wat ze van je verwachten? Ik heb het een en ander op internet kunnen vinden maar vind het wel prettig als ik wat directere...
  7. P

    Wizzair recruitment event

    Hallo mensen, Na wat zoeken kon ik hier niks over vinden. Is er iemand die Mij kan helpen met info over de Wizzair recruitment events? Ik kan kiezen of ik deze maand of in maart langs wil komen. Wat willen ze graag zien, hebben ze atpl vragen etc etc Alvast dank!
Back
Top