Recent content by PH-1296

  1. P

    Lymfklierkanker en piloot

    Geachte airwork-forummers, Tot veel frustratie, slapeloze nachten en een ziekenhuisopname van een week, wil ik graag mijn verhaal hier op dit forum naar voren brengen. Allereerst ben ik ontzettend wanhopig naar de toekomst. Het kost mij ontzettend veel moeite om de toekomst rooskleurig te zien...
  2. P

    Medische keuring LH

    Hallo mede forummers, Ik heb een vraagje, puur uit interesse over de medische eisen mbt de ogen bij LH. De eis voor de initiële keuring volgens de JAR mbt de ogen is op dit moment -6 of +5. Bij LH is dit -3 / +3. Betekent dit dus voor afgestudeerde piloten die hun medical gehaald hebben, maar...
  3. P

    Visuseisen maximum -5 of -6 ?

    Beste PBB\'ers, Ik zit met een klein probleempje. Afgelopen vrijdag heb ik mijn ogen opnieuw laten opmeten en mijn refractieafwijking bedraagt bij linkeroog -4,25 en bij mijn rechteroog -4,75. Op de site van EPST staat dat het maximum -5 is en op de site van de KLS staat dat de maximum -6 is...
  4. P

    Even voorstellen plus probleem

    Hallo allemaal, Naar wat gegoogle kom ik op deze site en precies de site die ik zocht :D Ik ben dus Ph-1296, ben 18 jaar en zit in mijn examenjaar van het VWO. Ik ben dus van plan om eerdaags het aanmeldingsformulier op te sturen naar de KLS. Na heel wat discussies, ben ik tot de keus van de...
Back
Top