Recent content by Nootmuskaat

  1. N

    Tips voor na de opleiding

    Dankjewel!!
  2. N

    Tips voor na de opleiding

    Hallo allemaal! Zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden over de stand van zaken, dus hierbij: Na mijn laatste bericht hier op dit forum ben ik erg bezig geweest met het behalen van mijn papieren, en de afwegingen te maken tussen wel of niet een APS MCC cursus. In eerste instantie was...
  3. N

    Tips voor na de opleiding

    Bedankt allemaal! Ik denk dat ik de komende tijd genoeg heb om over na te denken. Op zoveel mogelijk solliciteren lijkt mij dus een goede optie. Ik zal het in deze forum posten als ik iets concreets heb om over te vertellen. Hopelijk is dat snel!
  4. N

    Tips voor na de opleiding

    Bedankt voor de reacties allemaal, wordt erg gewaardeerd! De uitspraak dat elke werkgever beter is dan geen werkgever kan ik me erg goed in vinden. Ook dat ik zeker aan het begin van mijn carrière niet al te kritisch zou moeten zijn. Ik ga dus lekker zoveel mogelijk solliciteren wanneer alles...
  5. N

    Tips voor na de opleiding

    Hallo allemaal, Dit is vast eerder gevraagd hier op het forum, maar ik heb zeker voor deze huidige tijd niks relevants kunnen vinden, dus hierbij mijn vraag: Ik verwacht aan het einde van dit jaar mijn opleiding te hebben afgerond, en mijn brevetten (ATPL) begin volgend jaar binnen te hebben...
Back
Top