Recent content by Neos

  1. N

    STBY-kamer in Hannover

    Hee hallo, Voorlopig zit ik in Hannover gestationeerd. Weet of heeft iemand daar misschien een stand-by kamer vrij? Thanks!
  2. N

    Sim in midden of oost-Nederland

    Beste allen, Ik zoek een plekje in midden of oost-Nederland waar ik mijn ME-IR skills een beetje bij kan houden. Het liefst een gecertificeerde sim zodat uren geschreven kunnen worden en een eventuele profcheck daar ook plaats kan vinden. Veel sims die ik voor dit soort werk ken staan in...
  3. N

    Luxeprobleem

    Dag heren en dames Lufthansa piloten, Onlangs is er een soortgelijk "probleem" tussen Germanwings en Cityline hier goed beantwoord. En nu zit ik ook met het luxeprobleem van verschillende uitnodigingen. Wat te doen? Ik ben al eingeladen voor een DLR test van Cityline. Kort daarop volgde ook...
  4. N

    Vliegtaks. De cijfers

    Van Nu.nl: 'Vliegtaks kostte Schiphol al half miljoen passagiers' Uitgegeven: 8 december 2008 09:46 Laatst gewijzigd: 8 december 2008 09:46 AMSTERDAM - De eerste zes maanden na de invoering van de vliegtaks zijn er 525 duizend passagiers minder van Schiphol vertrokken. Novum Dat zijn...
  5. N

    Belastingadviseur Enschede e.o.

    Weet iemand misschien een goede belastingadviseur met ervaring met luchtvaart in Enschede of omstreken die kan helpen met de jaarlijkse aangifte? De persoon die dit jaar hielp heeft mij uiteindelijk veel tijd gekost (en ook bijna heel veel geld misgelopen) doordat hij enkel "standaard"...
  6. N

    Cessna 172 diesel?

    Wat is nu het werkelijke voordeel van een Cessna 172 Diesel versus een conventionele motor? Scheelt het alleen aan brandstofprijzen? Of ook aan onderhoud etc? En wat voor een verschil moet je aan denken dan?
  7. N

    Waar woon je als piloot?

    Dit is een vrij makkelijke vraag met waarschijnlijk ontelbaar veel antwoorden. Daarom stel ik hem maar aan alle beroepspiloten hier. Waar woon je als "nederlandse" piloot? De meeste Nederlandse piloten die voor een Nederlandse maatschappij werken en op bv. Schiphol zijn gestationeert zullen...
  8. N

    Stella Januari 2008 klas (Teuge)

    Hoi, Afgezien van de medische keuring ben ik toegelaten tot de januari klas van de Stella Aviation Academy. De november klas begint waarschijnlijk in Maastricht en in december is er geen klas. Vandaar dus. 26 jaren "jong", afkomstig uit Enschede en inmiddels een afgeronde HBO en 3-jaar...
  9. N

    Bijbaan tijdens opleiding Stella

    Dag mensen, Wellicht dat ik ook aan de opleiding bij Stella in Teuge ga beginnen. Ik zit inmiddels na fase twee van de toelating. Nu is mijn vraag (aan mensen die reeds de opleiding doen of hebben afgerond): Kun je tijdens de studie er een (parttime)baan op nahouden voor bijvoorbeeld...
Back
Top