Recent content by N2024

  1. N2024

    Engelandvluchtje 2024

    Leuk berggeit! Hoop dat je mee kunt doen! Rond 9u vertrekken, maar als jij om 8u (LT) vanaf Hilversum vertrekt wachten we toch even totdat je de douane hebt afgerond. Ik hoop dat het Cessna vliegen je gaat bevallen!
  2. N2024

    Engelandvluchtje 2024

    Hahaha
  3. N2024

    Engelandvluchtje 2024

    Ik ook, maar ik heb eigen vliegtuig hé. Ik kan me voorstellen dat het goedkoper kan zijn om iets te huren bij Cessair.
  4. N2024

    Engelandvluchtje 2024

    Maar je kunt toch ook toestel op MZ huren bij Cessair? Scheelt je ook een stukje vliegen.
  5. N2024

    Engelandvluchtje 2024

    Ik dacht aan hemelvaartsdag. Dan heeft bijna iedereen vrij.
  6. N2024

    Engelandvluchtje 2024

    Ohw ok. Maar ILS approach kun je ook zonder IR doen hé. Ik deel je mening over VK. Met klein vliegtuig naar Engeland vliegen heeft wel iets bijzonders. Met name ook omdat je zo extreem veel sneller bent als met de auto.
  7. N2024

    Engelandvluchtje 2024

    Leuk dat je naar Lydd geweest bent! Heb je de offset ILS gedaan? Vind je baan op Headcorn te hobbelig dat je daar niet heen wilt? Ik had Shoreham bedacht voor dit jaar hé. Daar hebben ze verschillende (verharde) banen. Ligt dicht bij Brighton, voor pax is dat een leuke bestemming.
  8. N2024

    Engelandvluchtje 2024

    Maar je kunt toch mee als pax? Dat is juist hele idee. Had het er vergeten bij te zetten maar we hadden altijd een hoop vrijwilligers die mee gingen voor een bijdrage in de kosten. Via dit forum kwamen mensen met elkaar in contact.
  9. N2024

    Engelandvluchtje 2024

    Misschien zijn er liefhebbers om mee te doen met een Engelandvluchtje? Ik dacht aan Headcorn en/of Shoreham. Lekker dichtbij zodat je makkelijk `s ochtends weg en `s avonds thuis bent. Ik vlieg er zelf nog steeds regelmatig heen, maar alleen is maar alleen. "Vroeger" gingen we ook elk jaar...
  10. N2024

    Totalen en Bijzonderheden 2023 ✈️🎅🎄🎇

    Wat leuk dat je terug bent Kliko (y) Je bent me met uren wel de baas hé. Maar heel leuk dat ik nog met je zoon ben wezen vliegen afgelopen zomer.
  11. N2024

    Totalen en Bijzonderheden 2023 ✈️🎅🎄🎇

    Iedereen in elk geval het allerbeste toegewenst voor 2024! Heb helaas maar weinig gevlogen dit jaar; 53.5uur. Helaas zat het weer niet zo mee. Leukste was eigenlijk wel vluchtje Shoreham. Ik hoop dat het lukt om dit jaar meer te vliegen als afgelopen jaar. Verschillende keren ook formatie...
  12. N2024

    Collega vliegt frustratie van zich af...

    Erg gefrustreerd dunkt me. Jammer dat we het verhaal er achter niet weten. Wel leuk dat de foto behorend bij het vliegtuig gemaakt is door onze vaste EHMZ spotter.
  13. N2024

    Retour Cambridge (EGSC)

    Heb je video ook al geliked hoor :)
  14. N2024

    Retour Cambridge (EGSC)

    Shoreham is leuke bestemming. Ben er vaker geweest. Even taxi pakken en je bent zo in Brighton. Is maar anderhalf uur van hier vliegen, dus goed te doen met de Cessna Hier wat foto`s
  15. N2024

    Retour Cambridge (EGSC)

    Leuk! Toevallig met hemelvaart zelf naar Brighton gevlogen vanaf MZ.
Back
Top