Recent content by MROC Rules

  1. M

    IEMAND die in engeland woont

    Hallo! Ik heb even met spoed hulp nodig van iemand die op dit moment in engeland woont. Kan je me please een Private Message sturen, ik moet even wat verhuis/auto dingen te weten komen. THANKS!!!! Dave :D
  2. M

    Waar in London?

    Hallo UK-gangers, Vraagje: Is het te doen om ergens tussen Heathrow en Gatwick te gaan wonen? Oftewel, is er ergens een plaatsje (waar het ook nog redelijk wonen is) van waaruit je binnen redelijke tijd op beide velden kan zijn? En verder nog suggesties voor leuke woonplaatsen in en nabij...
  3. M

    Feestje!

    "Hallo mensen, Even een paar vraagjes voor degenen die ooit de NASS test hebben gedaan bij de NLS:" Zo begon mijn eerste post hier op airwork, op 20-01-2003 :D Zo groen als gras en net als iedereen hier al aardig onder de invloed van het luchtvaart virus :rt: Uiteindelijk mijn opleiding...
  4. M

    Nieuwe uniformen???

    Da's weer eens wat anders... Klik Hier Voor Foto's
  5. M

    "Oude" HSI's?

    Heren/Dames, Ik geef het toe, ik ben nog steeds een volwaardig ROOKIE op in de luchtvaartwereld! Nu heb ik net ergens beelden gezien van een HSI zonder TO/FROM indicator. Mijn vraag - Hoe kan je op deze manier makkelijk een radiaal intercepten / bepalen of je van het baken af of er naartoe...
  6. M

    Accident report KLM 737

    Voor de geinteresseerden: Het accident report van de KLM 737 die in barcelona van de baan schoot is uit. http://www.fomento.es/MFOM/LANG_CASTELLANO/DIRECCIONES_GENERALES/ORGANOS_COLEGIADOS/CIAIAC/PUBLICACIONES/INFORMES_TECNICOS/2004/070_2004_ENG.htm MROC
  7. M

    onder het motto Telegraaf nieuws..

    "SYDNEY - Een Australisch vliegtuig heeft twintig minuten moeten rondcirkelen omdat een luchtverkeersleider zich had verslapen. Pas nadat de medewerker op zijn werk was verschenen, kon het toestel landen. De Boeing 737 van Qantas met 68 passagiers was op weg van Perth naar de Australische...
  8. M

    KLM A330 UPDATE

    Van KLM Intranet, for your information! Vandaag om 16.00 uur landt de eerste KLM A330. De aanwezige crew in Toulouse laat weten dat geïnteresseerde collega’s al vóór de geplande aankomsttijd de lucht in de gaten moeten houden. Er zal namelijk tussen 15.30 en 15.45 uur een fly by gemaakt worden...
  9. M

    Boeken?

    Hallo iedereen, Ik mag binnenkort op grading en ben me daarop aan het voorbereiden door o.a. mijn hoofdreken-vaardigheden weer op peil te krijgen. Weet iemand een goed boek DAT IN NEDERLAND/BELGIE verkrijgbaar is om je voor te bereiden op de rekentesten? Ik denk dan aan...
  10. M

    Holy CRAP.. denim overgenomen door VLM

    van luchtvaartnieuws... EINDHOVEN - De aandelen van Denim Air Holding zijn door houdstermaatschappij AirTon B.V. verkocht aan Panta Holdings van Jaap Rosen Jacobson. Dat maakte Denim Air Holding dinsdag (26 juli) bekend. Panta Holdings is tevens de eigenaar van de succesvolle regionale...
  11. M

    vraag voor afgestudeerde ab-initio's

    Hallo allemaal, Kan iemand mij vertellen hoe het nou tegenwoordig zit met belastingen?? Ik krijg allemaal tegenstrijdige verhalen te horen. Hoeveel kan je "terugkrijgen" van de belastingdienst (i.e. negatief inkomen??) Oftewel, hoe lang kan je verwachten dat je bruto inkomen een netto inkomen...
  12. M

    Update Class Site NLS AI0307

    Just to let you know - Onze web site is compleet vernieuwd, met updates van ons verblijf in portugal en informatie over het IFR gedeelte van onze opleiding! Visit http://www.fly.to/0307! Groeten, Dave NLS AI0307
Back
Top