Recent content by milehigh

  1. milehigh

    Betalen voor 't toilet

    Ik hoor net dat je binnenkort waarschijnlijk een pond moet betalen om naar het toilet te kunnen. Doet me een beetje denken aan die scene van de film Soulplane, waar je een kwartje in de overheadbin moet stoppen om m open te krijgen :grijns: mh
  2. milehigh

    Total Loss of niet??

    Die B767 op Creta, izzie total loss of nie? :(
  3. milehigh

    40jaar Transavia!

    Trans bestaat 40jaar! Yeah :yeehaa: Wie gaat er naar het feest? Be there & be square! M.H.
  4. milehigh

    prijs van een full flight simulator

    ik heb wel eens gehoord dat aanschaf van een B737NG FFS drie keer zoveel kost dan een echte kist. heeft iemand enig idee wat de prijs is van een sim en het echte B737-6/7/8/900? m.h.
  5. milehigh

    Een baan!!!

    Ik wil even mijn blijheid kwijt, ik heb na een jaar en 9 maanden na afronding van mijn opleiding eindelijk een airline job! In januari 2002 gestart, FAA en JAA papieren, ge-Ameriflight, ge-instrueerd en nu naar de grote jongens! Co B737 Transavia! Voor alle andere werkzoekenden, succes nog...
  6. milehigh

    West Air Sweden

    Ik heb binnenkort een job-interview bij West Air Sweden. Zijn er op dit forum piloten die vliegen voor West Air Sweden en/of piloten die de selectie gedaan hebben en mij hier meer over kunnen vertellen? Alvast bedankt, M.H.
  7. milehigh

    Greencard nodig en ook nog vlieguren maken???

    Advertised Position: Aerial Photographer Company Name: GeoSearch, Inc. Telephone: 719-575-9100 Fax: 719-632-7722 Address: PO Box 60789 Colorado Springs CO 80960 Web: http://www.geosearch.com Job Description: We need aerial photographers for full-time, permanent positions in the U.S...
  8. milehigh

    ME-IR Proftjek

    Welke datum komt op het brevet te staan na verlenging van de ME-IR bevoegdheden? Is dat: a) Dezelfde datum als al in het brevet staat mits binnen ... dagen voor en/of na de afloopdatum b) Datum van de Profcheck c) Datum van afgifte In geval van "a", hoeveel dagen voor het aflopen kan de...
  9. milehigh

    vliegtuig huren in de states

    beste vliegers, ik ga over een maandje weer eens naar de states en ik zou graag willen weten wat er tegenwoordig allemaal bij komt kijken als ik daar een vliegtuigje wil huren, ik ben zowel jaa als faa gebrevetteerd, het gaat mij meer om zaken omtrend de verzekeringen, die nieuwe tsa foreign...
  10. milehigh

    wat is KRM?

    beste vliegers, ik zit al een tijdje met een vraag waar ik met het raadplegen van diverse boeken en google geen antwoord op kan vinden. in de introduction van jeppesen, onderdeel approach chart legend (heading) pag 102. staat een rijtje met de chart index numbers (je weet wel dat ovaaltje...
  11. milehigh

    Prins Bernhard

    Uit het boek De prins spreekt, van: Pieter Broertjes en Jan Tromp: “Nou ja, als echtgenoot van de kroonprinses had u toch veel bewegingsvrijheid? ‘ Ik heb mijn positie als prins-gemaal, als man naast de koningin nooit als een dwangbuis ervaren. Je kunt nog het beste zeggen: ik heb gewoon niet...
  12. milehigh

    Raad voor de Transportveiligheid wil meer veiligheid vliegscholen

    04-11-2004 DEN HAAG - De Raad voor de Transportveiligheid (RVTV) adviseert vliegscholen om een systeem voor veiligheidsmanagement in te voeren. De invoering van zo'n systeem leidt volgens de Raad voor een snellere signalering en correctie van risicovolle gewoonten en afwijkingen. Aanleiding...
  13. milehigh

    interpersonal

    zijn er mensen bij interpersonal in hamburg geweest voor selectie interview/grading van tyrolean? of is het gebruikelijker om direct richting insbruck te gaan? als je in hamburg bent geweest, hoe ging de procedure daar precies? mh
Back
Top