Recent content by mickey06

  1. M

    Te Koop Bose X headset

    Te koop nette Bose X headset. Altijd gebruikt op B737, nu te koop wegens overstap naar B777. Headset verkeert in goede staat. Doe een goed bod en ik stuur hem op. (alleen serieuze biedingen) groetjes Mickey
  2. M

    Te koop enkele Oxford ATPL boeken

    Oxford boeken gaat om de volgende: nr5 Aircraft general KNowledge nr6 FLight performance & Planning nr8 Human performance & Limitations nr9 Meteorology nr10 Navigation Alle boeken zien er nog erg goed uit, bijna nieuw. Af te halen in Belgie, of kunnen worden opgestuurd ( kosten voor koper)
  3. M

    Aangeboden Studieboeken ATPL

    Gratis af te halen in Belgie, Volledige serie ATPL Theorie studieboeken. Wel snel ophalen anders gaan ze bij het oud papier... Mickey
  4. M

    airliners Dubai

    Zijn er airworkers die werken of hebben gewerkt bij Emirates of FLydubai? Ik zou graag wat nadere info over deze maatschappijen willen hebben van insiders. Alvast bedankt. Mickey
  5. M

    bril

    Bij mijn medische keuring is vast gesteld dat ik een bril zal moeten gaan aanschaffen. Nu is mijn vraag, mag de 2e (reservebril) een zonnebril zijn??? Kwam ergens anders wat tegenstrijdige berichten tegen, maar vond dit in de JAR (3) A spare set of similarly correcting spectacles shall be...
  6. M

    selectiekosten stella,nls

    De KLS heeft in de informatie staan dat als je selectie doorloopt ( en je bent aangenomen) en vervolgens om wat voor reden dan ook toch niet start je iets van 1500 euro moet betalen voor de selectie. Als boete zeg maar. Weet iemand hoe dit zit bij NLS en stella???? Kon voor deze twee...
Back
Top