Recent content by Master Switch

  1. Master Switch

    Run up in een huur kist

    Sinds ik mijn eigen kist heb, neem ik ruim de tijd voor de runup. Eerst de olie echt warm genoeg laten worden, de motor echt een tijdje op toeren laten draaien en rustig luisteren of hij een hele tijd normaal blijft lopen, dat werk. Ik word meestal wel door een kistje of 2 ingehaald tijdens mijn...
  2. Master Switch

    meteo vraagje....

    Kan een van de meteo experts me even helpen, want waar ligt dat frontje nou precies? SITUATIE: EEN NW-ZO GEORIENTEERDE FRONTALE ZONE MET DE VOORZIJDE VAN VLIELAND NAAR HUPSEL EN DE ACHTERZIJDE BOVEN NO-ZEELAND TREKT LANGZAAM NOORDOOSTWAARTS EN .... :wegkwijt:
  3. Master Switch

    Prive PrivePiloten Forum?

    Na het lezen van de thread omtrent de gearresteerde HV piloot op het beroepsforum, leek het mij een goed idee om ook ergens een forum te hebben waar die beroepspiloten niet mogen posten. Een Private Private Pilots Forum dus. Zou dat kunnen?
  4. Master Switch

    Dat spaart weer een paar kilo

    Lijkt er op dat ze in new zealand een manier hebben gevonden om op elke vlucht wat gewicht te besparen: http://www.youtube.com/watch?v=7-Mq9HAE62Y
  5. Master Switch

    Amanda Wright komt naar luchtvaart-viering

    Volgens omroep brabant: De viering van honderd jaar luchtvaart in Nederland wordt in juni in Etten-Leur en Volkel bijgewoond door Amanda Wright Lane, nazaat van de gebroeders Wright. Ze hebben in brabant toch rare ideen over twee broers...:haha:
Back
Top