Recent content by LiquidBird

  1. LiquidBird

    AIS Flight Academy ?

    Uiteindelijk ook gewoon een opleiding hier in NL waar je een Nederlands brevet krijgt. Ik hoor er verder vrij weinig van, maar weet wel dat er een vriend van mij bij RyanAir is aangenomen die zijn opleiding bij AIS heeft afgerond. Ook is dit een opleiding waar je kan binnenstromen met VMBO en...
  2. LiquidBird

    KLMFA Fase 1 - wat kan ik verwachten?

    Hi Terroid, Ik vroeg mij af hoe het op dit moment ging en je ondertussen al ergens bezig bent met voorbereiden/selectie. Ik heb eind deze maand de eerste fase van de KLS selectie. Groetjes!
  3. LiquidBird

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Top! Top! Gefeliciteerd. Nu de laatste loodjes nog en wie weet vlieg je volgende maand alweer rond. Succes!
  4. LiquidBird

    TUI MPL Flight College selectie

    Mooie opleiding lijkt mij! Wat ik mij wel afvraag, in vergelijking met Transavia, krijg je dus ook een MPL. Alleen bij Transavia wordt er een beter contract aangeboden na het afronden van je MPL (naar mijn idee). Hier bij TUI is het direct een zomercontract en kan het zijn dat je met je MPL zit...
  5. LiquidBird

    KLMFA Fase 1 - wat kan ik verwachten?

    Dat is jammer man! Het is ook niet voor niets dat maar een paar procent dit voor elkaar weet te krijgen. Bedankt voor je update. EPST is een leuke opleiding. Kijk op latestpilotjobs.com. Daar kan je je volledig voorbereiden op de Compass test. Dat is het belangrijkste voor de eerste fase. Ook...
  6. LiquidBird

    KLMFA Fase 1 - wat kan ik verwachten?

    Heren, Hoe is het gegaan met de selectie en wat is het resultaat? Kwam het gevoel van goede testjes gedaan hebben overeen met het resultaat? Ben benieuwd, ik wil de selectie beginnen over een maand of twee. Eventueel een prive berichtje is ook mogelijk! Groetjes.
  7. LiquidBird

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Hi Roerom, We zitten in hetzelfde schuitje. Ik blijf het een enorm groot begrip vinden wat nou "ongeveer" de psychometrische testen kunnen zijn. Hoe dan ook, dit zijn online testen en zullen naar mijn idee niet te veel vragend zijn. Wel bereid ik mij voor via assessment websites met logisch...
Back
Top