Recent content by Lay Back

  1. Lay Back

    KLMFA Fase 2

    Even de zoekfunctie gebruiken en je krijgt je antwoorden, bijvoorbeeld in dit topic 'Voorbereidingen fase 2'.
  2. Lay Back

    Totale afbraak van de Nederlandse luchtvaart.

    De aarde is toch plat?! Graag het braafste jongetje van de klas willen zijn, een leuk credo maar inderdaad een lachwekkend effect op globale schaal. Het is wel hot and happening: klik!
  3. Lay Back

    Euro Pilot Center

    De reis is mooier dan de bestemming, zeggen ze... Ik denk dat de tendens nog steeds is dat mensen nauwelijks beseffen dat tegenover een integrated opleiding (even de gerenommeerde opleiders niet meegenomen) een flinke schuld staat, welke niet zomaar wordt afgelost. Laten we wel wezen...
  4. Lay Back

    Totale afbraak van de Nederlandse luchtvaart.

    De nachtsluiting is een oplossing voor het probleem het geluidshinder heet, als ik het goed heb en geen discussie omtrent de wijze van reizen. Gevolg is wel dat de Nederlandse luchtvaart een flinke knauw krijgt en ik vraag mij af of men alle potentiele gevolgen van de nachtsluiting in kaart...
  5. Lay Back

    Belastingadviseur gezocht werken in UK, Wonen in NL

    Frank B!! Welke regio zoek je een belastingadviseur? 183-dagenregeling is niet van toepassing --> https://wetten.overheid.nl/BWBV0003074/2014-01-31 (artikel 14 derde lid).
  6. Lay Back

    EPST ronde 1: technisch inzicht

    Ik denk dat het forum genoeg informatie bevat, is even zoeken, maar dan heb je wel wat. Het forum is momenteel wat inactiever, maar herbergt een hoop informatie. Staar je niet stuk op de integrated optie, modulair heeft ook zo zijn voordelen. Rest mij om je veel succes te wensen met je keuzes...
  7. Lay Back

    Single Pilot Operations in nabije toekomst?

    Is dit niet een discussie die al gelange tijd op breder vlak wordt gevoerd, automatisering neemt het over van de mens etc. Benieuwd naar de ontwikkelingen, maar als ik jullie professionals zo hoor heeft dit nogal wat voeten in de aarde.
  8. Lay Back

    Welke vliegschool?

    Koos, u parkeert hier uw vliegtuig, mag dat? Lijkt mij een duur grapje.
  9. Lay Back

    Zwaar jaar voor luchtvaart

    Interessant leesvoer als je het mij vraagt, voor de beroeps wellicht niks nieuws onder de zon, maar voor wannabe's geeft het de grilligheid van de sector wel enigszins weer. Klik "Stijgende olieprijzen, een overvloed aan stoelen en een moordende tarievenslag – problemen te over voor de...
  10. Lay Back

    Advies voor een dertiger

    Waarde Airworkers, Het is geen origineel onderwerp en er valt genoeg over te vinden, desondanks zou ik graag jullie bespiegelingen ontvangen. Korte geschiedenis. Ik bezoek het forum al een aantal jaar (sinds 2009) en heb destijds de keuze gemaakt om niet op te gaan (de 'crisis') voor een...
  11. Lay Back

    Helikopterheld begraaft passagier!

    Jammer dat het in de telegraaf staat, maar toch: http://www.telegraaf.nl/buitenland/4231307/__Helikopterheld_begraaft_passagier__.html?p=9,1 Wellicht was het niet de meeste slimme actie om een een alligator van dichtbij te bekijken, maar ondanks dat, toch een adequaat handelen van de piloot...
Back
Top