Recent content by Kompas

  1. Kompas

    Cimber failliet?

    Ik heb begrepen dat Cimber Sterling nu ook al failliet is..! Wat is de Europese luchtvaart op het moment een drama... BMI baby en BMI Regional zijn volgens mij ook exit?
  2. Kompas

    easyJet / OAA - MPL scheme

    Voor iedereen die op zoek is naar een opleiding met baangarantie (helaas geen financiële ondersteuning) voor £85,000 incl. TR op de A320 series: http://www.oaa.com/pages/training_courses/ab_initio/easyjet_mpl.php Aanmelden kan nog tot 26 april 2011.
  3. Kompas

    MPL tegen pilotenoverschot?

    Beste Airworkers, Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende: Ik hoor altijd alleen maar dat het MPL slecht is en juist bedacht is om pilotentekorten (toen die er nog waren althans) op te lossen. Naar mijn mening is het echter juist omgekeerd! Ik denk zelfs dat het MPL -mits de EU...
  4. Kompas

    OAA flybe MPL scheme

    Aan allen die geïnteresseerd zijn in een deels gesponsorde opleiding met baangarantie (dat zouden er toch een heleboel moeten zijn!): Het flybe MPL programma (opleiding bij Oxford Aviation Academy) is weer geopend! Meer info: - deelnemen kan al met een havo - diploma - de opleiding kost...
Back
Top