Recent content by inuniform

  1. inuniform

    NLS borgstelling

    Ik heb het laatste jaar nu aviation studies gedaan maar ben er achter gekomen dat een vliegopleiding het enige is wat mij echt ligt. Ik heb het eerste jaar dan ook niet afgerond. Nu ben ik van plan selectie te doen bij de NLS alleen heb ik toch een paar vraagtekens bij de opleiding (zoals...
  2. inuniform

    PFD

    Hi We are working on a project for school and we very much need 2 pictures of a Boeing 777 PFD ND. I found a couple of pictures on google but they are too ugly to work with... Could someone please send me a nice looking picture? Thanks
  3. inuniform

    Extra kosten opleiding

    Het is ondertussen wel bekend dat de opleiding 102000 euro kost. Ik (en mijn ouders) vragen zich af welke kosten er bij de opleiding nog precies bij komen. 7 maanden een hotel in portugal, levensonderhoud, campus, rentepercentage, verzekeringen, etc. Zijn er NLSers die mij hier wat meer over...
  4. inuniform

    Stakingen luchtvaart.

    http://www.volkskrant.nl/economie/article1362355.ece/Stakingsgolf_in_luchtvaart_op_komst Nou van mij mogen ze! Krik dat salaris maar omhoog. Alleen al zou ik nu op de arbeidsmarkt komen zou ik (hoe lullig het eigelijk ook is) hun baan graag overnemen!;)
  5. inuniform

    voorjaarscursus natuurkunde1 jbi

    Zijn er hier nog future pilots waar ik in januari op het jbi tegenaan zal lopen?
  6. inuniform

    Wat is het slimst?

    Ik was dit jaar begonnen op aviation studies maar nu heb ik te horen gekregen dat ik mijn natuurkunde niet gehaald heb. (Ligt grotendeels aan priveproblemen). Dit betekent dat ik mijn opleiding niet mag voortzetten. Ik zit nu dus met een groot probleem. Hoe kan ik mijn komende jaar het beste...
  7. inuniform

    aviation flight

    Ik ga volgend jaar als alles goed gaat met mijn examens beginnen aan aviation studies te Amsterdam. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten kun je ook kiezen voor de studierichting Aviation Flight. Je volgt dan tegelijkertijd een vliegopleiding bij stella... Hier zit bij mij dus het probleem want...
  8. inuniform

    beste hbo opleiding

    Ik wil hier een forum openen voor mensen die eerst een hbo opleiding willen volgen voordat ze selectie willen doen voor een vliegschool. Welke dan ook. Ik ben laatst afgewezen bij de kls bij po2. Ik wil nu een hbo opleiding volgen voordat ik weer selectie ga doen. Vraag ik mij dus af: Welke hbo...
Back
Top