Recent content by Hobbypiloot

  1. H

    Modulaire opleiding - beste route

    Thanks Europe-American! Heldere samenvatting en ik vrees dat hiermee de conclusie ook duidelijk is. Als je alles op een weegschaal legt, inclusief wat we zouden moeten opgeven/inleveren, dan is 100% achter de airline droom aanjagen niet verstandig. Kan nog steeds bovenstaande route volgen tot...
  2. H

    Modulaire opleiding - beste route

    Hoe schat jij de kans dan in? Stel dat ik rond mijn 35-36 mijn CPL en ATPL theorie binnen heb?
  3. H

    Modulaire opleiding - beste route

    Dat klinkt heel herkenbaar! Beetje zelfde situatie als mij. Night en aerobatics wil ik ook absoluut nog doen. Wat ik begrepen heb omtrent de BIR is dat het verschil in tijd/theorie/praktijk relatief klein is. Zo klein dat sommige vliegscholen het zelfs niet aanbieden. Dus dan maar ineens een...
  4. H

    Modulaire opleiding - beste route

    Dank je, Berggeit. Helder antwoord en duidelijk dat je er al goed over hebt nagedacht. Is geen speld tussen te krijgen ;) En een bevestiging van wat ik al dacht (of vreesde). MEP, ME-IR en MCC geldig gaan houden is niet realistisch, meer een last dan een hobby. CPL SEP en SE-IR geldig houden...
  5. H

    Modulaire opleiding - beste route

    Goedemiddag, Ik ben in het bezit van een PPL(A) en ipv ‘doelloos’ rondvliegen me aan het oriënteren op mogelijke vervolgstappen. Dit naast een fulltime baan. Ik studeer graag, heb graag telkens een doel voor ogen en haal daar veel voldoening uit. Gezien mijn leeftijd, 34, en mijn gezin, zit...
  6. H

    Verwachtingen luchtvaart na corona crisis.

    Hi Arai, Ben benieuwd na het lezen van dit draadje. Vlieg je nog? Of wat doe je inmiddels?
Back
Top