Recent content by Hanque

  1. H

    Trainingsmaten gezocht flightsim ME/IR of 737

    Op korte termijn wil ik in een flightsim omgeving/centrum met mooie en betaalbare faciliteiten een trainingsgroepje opstarten met 3-4 man om wekelijks op een vaste avond IR/ME uren te verbeteren of verder te perfectioneren. In het verleden dit ook samen gedaan met beroepspiloten en onder...
  2. H

    Diamond 40 Participatie te koop

    Goedendag Ik bied mijn participatie in de Stichting DA40 Flyers te koop aan. De stichting is een commerciële organisatie met het doel het vliegen op vliegtuigen, gemaakt doorDiamond Aircraft, zo betaalbaar mogelijk te maken. De DA40-toestellen zijn allen voorzien van een dieselmotor en...
  3. H

    Simulator vliegen in professionele omgeving

    Hai Allemaal, Sinds een jaar of 2 zijn we met een groepje afgestudeerd beroepspiloten (deels al werkzaam als beroepspiloot) in Den Haag Ypenburg bij Prosim4u iedere woensdag (+/-19.00-22.00) in een professionele omgeving aan het trainen om onze IR/MCC/CPL skils te perfectioneren en onze ATPL...
  4. H

    ATPL Theorie verloopt en IR bijna gehaald

    Hoi, ik heb een prangend vraagje. Binnenkort ga ik op voor mijn IR examen. Mijn atpl theorie loopt af op 21 juni na 36 maanden laatste examens. Mocht ik nog mijn cpl willen halen, geldt dan ook deze 3 jaarstermijn en dus deze deadline of wordt deze verlengd na het behalen van mijn IR...
  5. H

    IR 2014 -overwegingen

    Beste allemaal, Komend halfjaar overweeg ik serieus om me storten op het IR vliegen om het felbegeerde IR brevet te gaan halen. Ik heb me al verdiept in de IR programma's bij de vliegscholen in Lelystad (S&T, Wings, Martinair), de kosten hiervan, de kwaliteit van de instructeurs, maar ik...
  6. H

    VFR Zweden

    Ik ga binnenkort een VFR tocht maken naar zweden vanuit Lelystad. Ik heb drie dagen. Hebben jullie tips voor leuke velden/mooie routes?? Ik hoor het graag! Bedankt
  7. H

    Van halverwege modulair naar vliegschool

    (Adspirant) piloten, Ik zit met het volgende. Ik ben tot dusver modulair opgeleid, dwz PPL en ATPL theorie en uur of 90 op zak. Ik denk over de mogelijkheid na om het restant van mijn vliegopleiding bij een professionele school te doen, dat wil zeggen..het liefst in een weekend en 1 dag...
  8. H

    Van modulair naar Vliegschool

    (Adspirant) piloten, Ik zit met het volgende. Ik ben tot dusver modulair opgeleid, dwz PPL en ATPL theorie en uur of 90 op zak. Ik denk over de mogelijkheid na om het restant van mijn vliegopleiding bij een professionele school te doen, dat wil zeggen..het liefst in een weekend en 1 dag...
  9. H

    Hulp/instructie voor leren vliegen op flight sim

    Ik wil graag flight sim wat intensiever gaan gebruiken tijdens mijn modulaire vliegopleiding. Het liefst online. Wie heeft hier goede ervaringen opgedaan met iemand/instantie die jullie mij kunnen aanraden? Ik wil graag op mijn eigen pc er gebruik van gaan maken of evt bij een bedrijf maar wel...
  10. H

    Iemand ervaring met deze opleiding?

    Vandaag kreeg ik deze email toegezonden. Iemand van jullie met deze opleiding ervaring? Excel Airways and Oxford Aviation Training are pleased to announce the 2006 programme for their established Airline Pilot Training Scheme. OAT created the very first ab-initio Integrated airline pilot...
  11. H

    September Naples

    Ik heb plannen om september naar Naples te gaan voor een PPL opleiding. Ik vraag me af of dit een goede timing is en hoeveel tijd ik bechikbaar moet houden. Ik kan drie weken vrij krijgen voor mijn werk dus ik wil het in die tijd doen. Denken julle dat dit mogelijk is? Met hoeveel kosten moet...
Back
Top