Recent content by Handle

  1. H

    CTC/L3 Modulair

    Ik kwam op internet tegen dat voormalig CTC (nu L3) een modulair track aanbiedt voor £33,800 inclusief peut, landingen en approaches. Voorwaarden: A valid PPL 157 hours Total Flight experience (minimum), including 100 hours pilot in Command, A Night Rating, 300 nm cross country with 2 full...
  2. H

    Cirrus 2016 SR22T

    Vrijdag a.s. op Lelystad (KLM Aeroclub vanaf 14:00) en zaterdag 30 april op Stadtlohn (vanaf 10:00) is er de mogelijkheid om in onze splinternieuwe 2016 SR22T te komen kijken. En heel misschien wel om een klein vluchtje te maken ;). Voor meer info even een PB.
  3. H

    Groningen airport fly-in 9 april.

    Voor degene die het leuk lijkt: https://www.groningenairport.nl/over-groningen-airport-eelde/informatie-voor-vliegverkeer/fly-in-zaterdag-9-april
  4. H

    EASA PPL naar FAA PPL

    Hi, Op het moment vlieg ik veel N-geregistreerde kisten en wil ook de grens over. Is er iemand op de hoogte van de procedure om een EASA PPL om te zetten naar FAA. Ik zie tegenstrijdige berichten over naar Amerika toe te gaan en daar een FSDO te zoeken en dit formulier in te vullen...
  5. H

    British Airways Future Pilot Programme

    Beste Airworkers, Ik ben deze week uitgenodigd voor het BA future pilot programme, wat natuurlijk een unieke kans is op een gesponsorde opleiding en een baan bij BA. Nu heb ik een vraag; heeft iemand van jullie dit ooit eerder gedaan? Ik heb een pakketje gekregen waarin beschreven wordt wat...
  6. H

    Headset

    Airworkers, Ik ben op zoek naar een andere headset, mijn oog is gevallen op de Bose A20 vanwege de noise reduction en de mogelijkheid om een iPod aan te sluiten. Echter vind ik de Bose aardig aan de prijs (1095 Euro), een andere mogelijkheid zou de Sennheiser S1 Passive zijn die dan geen noise...
  7. H

    Help?! Waar m'n opleiding voortzetten?

    Beste, Vorig jaar november ben ik begonnen aan mijn RPL op Drachten. Leuke mensen, aardige instructeur en goedkoop vliegen. Helaas is de school verdwenen door ziekte van de eigenaar. Helaas pindakaas. Vervolgens ben ik naar een vliegclub op Eelde gegaan, zaken lopen niet echt goed en ze kunnen...
  8. H

    Gezocht: ppl boeken.

    Voor mijn RPL opleiding ben ik op zoek naar de volgende boeken: -Aerodynamica, prestatieleer en vliegtuigtechniek -Luchtvaartwetgeving voor privevliegers -Luchtvaartfysiologie en -psychologie -Luchtvaart meteorologie en navigatie -Radiocommunicatie VFR Als er iemand is, die deze boeken wil...
  9. H

    Met pijn in het hart studeren.

    -Edited-
Back
Top