Recent content by gerpols

  1. gerpols

    PPL halen op (on)gecontroleerd veld?

    Kom maar gewoon naar het groenste veld van Nederland, TEXEL INTERNATIONAL AIRPORT !! Motor Zweefvliegclub Texel geeft opleidingen voor het LAPL brevet, en beschikt over de beste instructeurs van heel Nederland....!!! :ROFLMAO: (y) Groet, Ger
  2. gerpols

    Horloge aanschaf advies gevraagd

    Ladies, Gents, Check op dit forum: Marktplaats ! Nieuw in doos een prachtige AVI-8 Hawker Hurricane Classic Chronograph ! Daarmee maak je nog eens indruk bij je collegea op kantoor..:LOL::ROFLMAO:
  3. gerpols

    [TE KOOP] Alphatec PRO2 headset piloot

    Zie op dit forum bij Algemeen: Marktplaats Groet Ger Mijn horloge is nog te koop !:sneaky:(y)
  4. gerpols

    Hawker Hurricane Pilot watch.

    Nieuw in doos: 200 Euro incl verzendkosten. Pilot Watch van AVI-8 Type: Hawker Hurricane Classic Chronograph Glas lijkt wazig op de foto, maar dat komt door een dun laagje plastic op het glas, wat verwijderd kan worden. Het betreft een nieuw, nooit uit de verpakking geweest, piloten horloge...
  5. gerpols

    Jeppesen flightbag

    Sorry berggeit, de tas is reeds opgehaald, maar je blijft van harte welkom op EHTX. If you need any help, just give me a call 061013404. Groet Ger
  6. gerpols

    Jeppesen flightbag

    Vanwege de overweldige belangstelling, kan deze vliegtas gratis afgehaald worden bij motorzweefvliegclub Texel..!!!:D
  7. gerpols

    Jeppesen flightbag

    Te koop, een gebruikte maar nog nette Jeppesen flightbag. 20 Euro. Af te halen op EHTX. Groet, Ger 0610134604
  8. gerpols

    heb je deze garmin nog ?

    heb je deze garmin nog ?
  9. gerpols

    PPL in Amerika halen

    Ladies, Gents, Ik mag zowel FAA flight reviews, als EASA SEP, afnemen / verlengen. If you need me, just give me a call. Groet. Ger Mbl: 0610134604
  10. gerpols

    Flight Bag

    Te koop: nieuwe tas, nooit gebruikt, komt rechtstreeks van de Pilotshop EHLE. Prijs: 70 Euro Groet Ger gerpols@hotmail.com
  11. gerpols

    Gezocht: Bose A20 (BT) of Lightspeed (Delta) Zulu 3

    Pilotshop Lelystad !
  12. gerpols

    BOSE X TE KOOP

    Thanks ! Als je jouw FAA Flight review moet doen N2024, ben je welkom op EHTX !:)(y)
  13. gerpols

    BOSE X TE KOOP

    Sold to the highest bidder..!!:)
  14. gerpols

    Gezocht: Bose A20 met BT

    Savio, mijn mooie BOSE X is net zo goed hoor ! Kost maar 299 Euro !!
  15. gerpols

    “Gevonden”: Bose X of Lightspeed Zulu/Sierra

    Je moet niet kletsen N2024 !
Back
Top