Recent content by Foxtrot

  1. Foxtrot

    Nieuw medisch certificaat

    Erg liep al een draadje in een ander forum, maar daar mag ik niet op reageren ( Tja, ik ben geen beroeps piloot :) Ik wil even mijn ongenoegen kenbaar maken van het vreselijke formaat van de nieuwe medische verklaring. Enkel zijdig en nu twee keer zo groot en het ligt al in 2-en doordat ik...
  2. Foxtrot

    CPL bij EATA

    Ik ben van plan om dit jaar te starten met mijn CPL. Aangezien ik het moet combineren met een "normale" baan zoek ik dus een manier om dit via Distance Learing te gaan doen. Mijn praktijk wil ik later gaan doen in de VS. Ik weet dat er een aantal mogelijkheden zijn om dit te gaan doen en ik ben...
  3. Foxtrot

    Hotel in Miami

    Van 4 juni (zaterdag avond) tot maandag morgen (6 juni) moet ik enige tijd in Miami doorbrengen en ik ben op zoek naar een leuk hotel ( hoeft niet het goedkoopste te zijn), wel een beetje leuk gelegen. Vanaf het vliegveld hebt ik vervoer en als ik dat een beetje makkelijk kwijt kan is dat mooi...
  4. Foxtrot

    JAA -> FAA licentie

    Voor het aanvragen van een FAA licentie moet je normaal terecht op een van de kantoren in de states. Nu heb ik begrepen dat er eens per maand ook iemand zit in Parijs en dat je daar ook terecht zou kunnen voor een bezoek. Ik kan daar niets over vinden, heeft iemand misschien een suggestie waar...
  5. Foxtrot

    PPL OPS theorie

    In twee rondes is het mij gelukt om te slagen voor 8 vakken van het PPL. Over 3 weken mag ik dus gaan proberen om het OPS examen te gaan halen. Afgelopen maand heb ik dus 1 poging gedaan (voor OPS) en mijn score was dus niet best, Ik probeer me nu zoveel mogelijk voor te bereiden voor dat...
Back
Top