Recent content by Flying-737

  1. Flying-737

    2024 vacatures

    6500 netto niet hoor, dan zou een feest zijn ;)
  2. Flying-737

    Totalen en Bijzonderheden 2023 ✈️🎅🎄🎇

    Beste wensen allemaal voor 2024! Prima jaartje gehad: 605 uur PIC B737 187 sectoren 3x Go around (1x unstable, 2x runway occupied by aircraft) 1x return to base while airborne 28236 pax vervoerd Happy landings!
  3. Flying-737

    tijd

    Om te beginnen hoop ik dat je je sollicitatie brief niet begint met “Ha,”. Verder sluit ik me aan bij de reactie hierboven.
  4. Flying-737

    Totalen en bijzonderheden 2022 ✈️???

    Ook mijn laatste vlucht zit er op. Het was weer een bewogen jaar, met een mega drukke zomer en een redelijk rustige winter. 700+ uur B737 vanuit de linker stoel 20:00 uur simulator 2x uitgeweken 3 nieuwe bestemmingen aan gedaan 07:09 langste vlucht 00:08 kortste vlucht 31.061 pax vervoerd 1.4...
  5. Flying-737

    ME/IR/CPL school invloed baankans

    Volgens mij niet, maar in arbeidskrapte weet je het nooit. De eerste keer dat ik solliciteerde bij KLM had ik niet de "juiste" vliegopleiding gevolgd, de tweede keer was deze eis verdwenen maar had ik niet de juiste TQ op zak. Uiteindelijk zal je zien dat als er een tekort is, de eisen verlaagd...
  6. Flying-737

    KLM Flight Academy vereisten

    Gym2000, Het lezen van je openingspost doet mijn wenkbrauwen licht fronzen. Je schrijft dat je na aankomende zomer gaat beginnen aan je ATPL opleiding. Volgens mij wil je beginnen. Je weet nog niet of je gaat beginnen. Misschien een klein lullig woordje, maar met veel betekenis. Niets is...
  7. Flying-737

    Totalen en Bijzonderheden 2021

    Het was weer een bijzonder jaar, van de eerste paar maanden stil staan tot hollen in de zomer en nu weer een redelijk rustige winter. Ook positief getest geweest, maar gelukkig bij milde klachten gebleven. Edit: toch nog een extra vlucht gehad, maar nu echt klaar voor dit jaar. Ik ben...
  8. Flying-737

    Verlaten van de baan na landing

    Beste allemaal, Naar aanleiding van een situatie die ik vorige week op Schiphol heb gezien tijdens het taxiën vroeg ik me af wanneer je officieel de baan hebt verlaten na de landing. Er was een 737 geland, die nog voor de Holding line stil bleef staan (aan de baan kant), terwijl Ground Control...
Back
Top