Recent content by flexman

  1. flexman

    MAC Finance

    Type rating -------------------------------------------------------------------------------- Hoi iedereen, Ik ben onlangs gebeld door het bedrijf MAC Finance (www.luchtvaartverzekering.nl) ivm een nieuw product, waarbij ze een type rating + ervaringsuren(500) aanbieden. De kosten hiervan...
  2. flexman

    EPST Denemarken

    Hoi allemaal Ik heb de laatste tijd veel PM's gekregen met vragen over het first officer programma van de EPST en ben nu benieuwd wie ons in augustus komt vergezellen in Denemarken. gegroet flexman
  3. flexman

    piloten gezocht. Bron: NOS journaal

    http://player.omroep.nl/?aflid=4479904 aan het einde van het filmpje moet je kijken. Groet flexman
  4. flexman

    Medische Keuring

    Hoi allemaal, Ik heb vrijdag mijn eerste medische keuring. Is er enige vorm van voorbereiding mogelijk op deze keuring? Groet
  5. flexman

    EPST COMPASS

    Bij het wiskunde onderdeel van de Compass-test moet je werken met twee kaarten waarop verschillende gewichten staan van een vliegtuig (ik denk 737) met hun bijbehorende startsnelheid. Ook de maxiamale hoogte en minimale lengte van de landingsbaan kan je hiervan aflezen. Het zijn zijn kaarten met...
Back
Top