Recent content by First the Last

  1. F

    Horloge aanschaf advies gevraagd

    "Vroegah" was the Citizen Skyhawk heel populair. Zo nu en dan zie ik hem nog steeds voorbij gaan bij collega's. Nog andere tips eigenlijk?
  2. F

    CPL Preparation Program (Mallorca)

    Jazeker, zit in ME3. Naar je zin nog op de 320?
  3. F

    CPL Preparation Program (Mallorca)

    Hi, Als je een goed betaalde baan hebt, zou ik je adviseren om het te behouden. Ga gedeeltelijk parttime werken als dat kan, zodat je wat meer tijd in studie kan besteden. Kijk even op nimbusair in Nederland. Je kan een participatie kopen en goedkoop vliegen (per uur). Zo kan je je PPL +...
  4. F

    Horloge aanschaf advies gevraagd

    Ben benieuwd wat andere collega's dragen!
  5. F

    Horloge aanschaf advies gevraagd

    Nieuw leven inblazen misschien? Wat dragen jullie eigenlijk, of zit iedereen op een Apple watch?
  6. F

    Brussels Airlines selectie

    Iemand enig idee wat betreft het salaris/rooster bij Brussels Airlines?
  7. F

    KLM gaat open voor piloten 'buiten eigen organisatie'

    Heb je toevallig met een "nee" gereageerd op het beantwoorden van de vragen op de requirements?
  8. F

    KLM gaat open voor piloten 'buiten eigen organisatie'

    Iemand ervaring met het voorbereiden voor de functie als vlieger bij de KLM?
  9. F

    Terug naar 'huis'

    Heren, Velen van ons (vliegen personeel) wonen in het buitenland of hebben in het buitenland gewoond. Velen kijken ook naar een mogelijke terugkeer naar homeland en sommigen ook niet. Ik vroeg me af waar de meesten voor zijn gaan vliegen of hoe ze het een en ander hebben geregeld, om weer in...
  10. F

    VFR Kaart DFS Duitsland / Frankfurt

    ...
  11. F

    Tragedie Gulfstream IV Massachusetts

    Op zaterdag gecrashte Gulfstream IV was de copiloot een Nederlander. Kent iemand deze persoon? Misschien wel actief op AW? Mijn gedachten gaan uit naar zijn familie en nabestaanden. Crash Gulfstream IV
  12. F

    Goed nieuws vandaag

    Kwam ik tegen op facebook. Wat denken jullie? Ben wel benieuwd of dit de bufferlijst betreft [t/m 2010] of de lijst van alle afgestudeerden, zoals het artikel daadwerkelijk beweert [t/m heden]
  13. F

    Initial Medical Class 1

    Hoi, Iemand ervaring met Aeglia op Lelystad? Gr. Safa
  14. F

    AFE Revision guide

    Hoi, Heeft iemand misschien dit set thuis liggen die niet meer nodig is? http://www.afeonline.com/shop/afe-easa-ppl-revision-guide-pack?osCsid=02953db059662a2bfb6ebac0ae603cc6 Tevens had ik de vraag of iemand hier recent nog de EASA PPL theorie vragen heeft gedaan en deze app heeft gebruikt...
  15. F

    Initieel Medische Klasse 1

    Hallo, Ik wilde geen oude topic weer bumpen dus hierbij mijn vraag of jullie weten of het mogelijk is om in de buurlanden een medische klasse 1 kunt halen waar geen restricties aan gebonden zijn en hoeveel deze gaat kosten? Ik heb op de website van DLR gekeken maar heb helaas de kosten niet...
Back
Top