Recent content by Erwonio

  1. E

    Een vogel de cockpit in

    Rare vraag/gek idee: Ik heb een papegaai. Leuk beest. Hij vind alles prachtig, komt veel op vliegvelden. Hij heeft veel aandacht nodig en moet ook mentaal een beetje gestimuleerd worden met nieuwe ervaringen. Nu wacht hij altijd in hangaar tot ik terug ben. Het lijkt me leuk voor hem om hem...
  2. E

    Uren en Praktijk in NL, theorie in Belgie

    Kan iemand mij wat nuttige links droppen over hoe de theorie in Belgie geregeld is? Ik zag dat het examen 87 euro kost. Is dit voor ALLE vakken of per vak? Onder welke omstandigheden geeft KiWa hier in NL toestemming on de theorie in Belgie te doen? Heb ik ook als Nederlander hier zo'n Belgische...
  3. E

    grob 109a gegevens

    Hallo iedereen, Voor mijn opleiding gamedesign en omdat die er nog niet is heb ik besloten om een grob 109a in 3d te maken en er wat flight simulator data aan te koppelen voor in FSX. Ik heb toegang tot een tweetal g109a maar het meten van life-sized objecten is erg veel werk + duurt een dag...
  4. E

    zweefvliegen omgeving breda

    Hello everybody, Na een jaar te hebben gevlogen bij de ACV zou mijn hobby/verslaving op Valkenburg niet meer kunnen missen. Helaas/gelukkig heb ik een goede opleiding gevonden die mij in de positie brengt te moeten verhuizen aar Breda. Ik beschik dan ook niet meer over mijn autootje omdat die...
  5. E

    uitzendingen, had je die willen missen?

    Beste mede airworkers, Ik ambieer zoals velen een carrière als militair, in de eerste plaats als vlieger van zo'n prachtige maakt-me-niet-zo-veel-uit. Ik heb de voordelen en de nadelen overwogen en dan komen natuurlijk de uitzendingen voorbij. Ik heb er zelf een redelijk positief idee van een...
  6. E

    tekenen voor 13 jaar luchtmacht, op zich geen probleem

    Op zich vind ik 13 jaartjes bij dezelfde werkgever natuurlijk hartstikke fijn. Had iedereen maar dat soort baanzekerheid. Maar er zijn natuurlijk altijd van die momenten dat je er een kans voorbij komt drijven die je niet kun laten liggen en dan is het fijn om te weten dat je die eventueel zou...
  7. E

    Lichamelijke kracht, hoeveel is er van nodig

    Hallo (toekomstig) militair vliegers, Ik heb besloten een serieuze poging te doen op een carriere als militair (vlieger). Maar ik moet natuurlijk wel een beetje kritisch blijven op mezelf en vraag me daarom af: "Hoeveel kans maakt een mannetje van 60 kilo om in een apache terecht te komen?" (er...
  8. E

    typerating bombardier of iets met meer baangarantie?

    hello all, ik wil graag privepiloot worden. mooie kisten, je staat dichter bij je werkgever, en het stiekem natuurlijk wel leuk iets te doen wat niet heel veel andere piloten ook al doen. the thing is: straks zit ik met een typerating voor een bomb van 10.000 eu en niemand zoekt een iemand om...
Back
Top